Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door WizardOfOss »

Zeker niet mee oneens, maar juist daarom was ik ergens wel blij dat "wij" dan tenminste nog gewonnen hebben met gewoon een oprecht goed nummer, niet met een circusact. Het kan dus wel....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door ViveLaFrance »

Van Duncan? Goede zanger, maar een verschrikkelijk nummer! Elke keer als ik het op de radio hoor, wissel ik van zender. Hij noemde het een positief, opbeurend nummer. "Loving you is a losing game" :frusty: En dan die melodie :bonk:

Dan liever Jeangu :) Prettig nummer. Het enige waar ik moeite mee heb is dat er nu niemand pleit voor zogenaamde diversiteit. Laat ik duidelijk zijn, ik zie geen kleur en wat mij betreft mag een afdeling in een bedrijf of sportteam uit allemaal blanken/donkeren/witten/zwarten (doorhalen wat tegenwoordig niet meer kan...) bestaan. Het gaat om kwaliteit. Toch vind ik het opmerkelijk dat je nu geen geluiden hoort over het gebrek aan diversiteit in het Nederlandse team. Ik zag een flard van de repetitie en op mij komt het over alsof een Surinaamse delegatie Nederland vertegenwoordigt. Inclusiviteit op een dergelijke podium is nu niet belangrijk?

Daar zie je Sylvana Simons, inmiddels lid van het parlement en waar ik best waardering voor heb, geen aandacht aan besteden tijdens het vragenuur.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door WizardOfOss »

Ach, dat nummer van Duncan is ook niet iets wat ik normaliter zou luisteren, maar vergeleken met het gemiddelde songfestivalnummer vond ik dit best prima. En inderdaad goed gezongen.

Dat van Jeangu, tsja, enerzijds is het een heel apart nummer en het is ook zeker niet slecht, maar het blijft in ieder geval bij mij totaal niet hangen. Ja, iets met broccoli :clown:. Ze lijken een beetje te nadrukkelijk de diversiteitskaart te spelen (en jij begrijpt duidelijk nog niet hoe "diversiteit" werkt....). En iets zegt me dat we daardoor vanuit bepaalde regionen van Europa niet veel punten zullen gaan krijgen....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door ViveLaFrance »

Een slimme kaart vind ik na winst vorig jaar. Zo valt Nederland op als gastland.

Tijdens een debat over diversiteit en gelijkheid hoorde ik VVD-Kamerlid Zohair el Yassini zeggen dat mensen erg gelijk kunnen lijken, maar qua persoon enorm kunnen verschillen. Prachtige woorden die ik volledig onderstreep. Laat dit nu nog even doordringen tot de selectief verontwaardigde mensen die dagelijks via de media klagen over gebrek aan diversiteit, omdat er ergens te weinig vrouwen of gekleurden (mag dat wel?) werken. Daar hoor je de Akwasi's van deze wereld niet over. Ook niet over de Nederlandse delegatie voor het songfestival, laat staan over de doorzichtige politieke correctheid in de gemiddelde TV-reclame.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door Martin »

Veel diverser dan het ESF ga je het niet vinden.Volgens mij komen alle letters van QWERTYXYZ (of zoiets) voor bij.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door Martin »

Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Oude meuk en nieuwe glorie is leuk: het grote muziektopic

Bericht door WizardOfOss »

Eindelijk goede kerstmuziek!

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie