Concerttopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Concerttopic

Bericht door Martin »

Ja, dat is altijd een afweging. Of ik nog een keer ga en helemaal als dat binnen een jaar is, betwijfel ik.
Bryan Adams komt dit jaar weer in Rotterdam. Dit keer in de Doelen en unplugged. Mijn eerste reactie was: daar wil ik bij zijn, mijn tweede reactie: toch wel duur en lastig bereikbaar. Die laat ik toch aan mij voorbij gaan. Voor dat geld kan ik meerdere concerten van andere artiesten bezoeken, vaak nog dichterbij. Zowel dichterbij huis als dichter bij het podium. Elske Dewall vond ik geweldig, Kensington was daarentegen dramatisch. Naar ik later las van iemand die Kensington tientallen keren had gezien, waren ze uit hun doen omdat ze het geluid lang niet goed kregen. Uiteindelijk vond ik het geluid nog niet goed en ben voortijdig vertrokken.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

Voor mij zou dit juist dichterbij dan ooit zijn geweest, vorig jaar moest ik nog naar Keulen, verder heb ik hem 2x in Amsterdam gezien (HMH en Arena), en een keer in Arnhem. Maar het moet ook een beetje speciaal blijven, te vaak in korte tijd is ook niet goed. Afgaand op de reacties die ik zoal heb gelezen was dit ook voor zijn doen toch wel een toppertje. Darkness on the Edge of Town integraal spelen, dat had ik toch wel mee willen maken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Concerttopic

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:toch wel duur
Dat heb ik met Skunk Anansie, 10 juli in de Oosterpoort. Kaartje kost 65 euro! Ik vind het een geweldige band, maar ben nog in twijfel of ik er zoveel geld voor over heb :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Concerttopic

Bericht door Martin »

Ja, dat is wel veel. Vraag me af of dat dan wel uitverkocht raakt.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Concerttopic

Bericht door Martin »

WizardOfOss schreef:Darkness on the Edge of Town integraal spelen, dat had ik toch wel mee willen maken.
Wat mij eigenlijk meer raakte was "Bobby Jean". Damn, zag mezelf zo weer zowat 30 jaar geleden op m'n kamertje "Born in the USA" luisteren en meezingen. Ondanks dat ik dat nummer al lang niet meer had gehoord, kende ik de tekst nog uit mijn hoofd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

Huh... 65,- voor Skunk Anansie... Dat is echt veel, volgens mij heb ik 2 jaar geleden iets van 25,- betaald voor paradiso. Consert was goed, maar het was wel een beetje vol met oudere mensen, dus niet al te energiek. Zelf ben ik ook zo'n oude knar van 39 maar ga toch liever naar concerten van nieuwere bandjes omdat daar een stuk meer energie is.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

Leeuw schreef:...ga toch liever naar concerten van nieuwere bandjes omdat daar een stuk meer energie is.
Ik denk dat ook Martin het daar niet mee eens is, dat al die nieuwere bandjes weorden weggeblazen door een bepaald stel zestigers 8-)
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

Ik bedoel het publiek, niet de band.
Zelf ga ik ook heus naar oldies en topper uit "mijn tijd" de 90-ties maar toch heb ik meer lol bij bandjes die 20 - 30 jarige aantrekt.
Ga binnenkort weer naar Peter Gabriel en kan daar geweldig van genieten, er is mi niemand met een mooiere stem, maar ik ga niet uit mijn dak, ik ben daar dan echt een broekie :D
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

Aha, op die manier.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Concerttopic

Bericht door Timo »

Afgelopen weekend naar Best Kept Secret festival geweest, en ondanks de ronduit idiote naam was het een erg gaaf festival. Veel leuke bands gezien (onder andere Bloc Party, Two Door Cinema Club, No Age, Wavves, Savages) met de afsluiting gisteravond als bizar hoogtepunt. Eerst naar Portishead om vervolgens als in trance door te lopen naar Sigur Ros. Die twee bands direct achter elkaar live kunnen zien moet op muzikaal gebied wel het heftigste zijn wat ik ooit heb meegemaakt. Wow.



Plaats reactie