Het grote televisietopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het grote televisietopic

Bericht door HondArd »

WizardOfOss schreef:Volgens de aflevering van gisteren was een Honda Accord uit 1985 toch echt ook voorzien van een V4 :bonk:
Da's helemaal lomp. Dat blok moet je gewoon kunnen zien liggen als je de kap open trekt en dan zie je echt 4 bougies, 4 uitlaat en inlaatpoorten in een recht rijtje lopen. Kan nooit in een V4 configuratie.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Leeuw schreef:Ja, idd maar verder wel een grappig programma. Vaak uiteenlopende creaties, en vaak ook van die vreselijke ombouwsets.
...en niet te vergeten zo af en toe een auto die bijna linea recta uit de showroom komt en dan toch weet te winnen. Hoe lelijk sommige vehikels ook zijn, ik heb toch meer respect voor iemand die een of ander barrel eigenhandig heeft opgeknapt of tot een showwagen heeft omgebouwd dan iemand die met een zak geld naar de dealer is gegaan en een dikke wagen heeft gekocht.
HondArd schreef:Da's helemaal lomp. Dat blok moet je gewoon kunnen zien liggen als je de kap open trekt en dan zie je echt 4 bougies, 4 uitlaat en inlaatpoorten in een recht rijtje lopen. Kan nooit in een V4 configuratie.
Ze hebben onder de kap gekeken, maar waarschijnlijk werd het blok aan het oog onttrokken door een dikke laag vuil...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

WizardOfOss schreef:...en niet te vergeten zo af en toe een auto die bijna linea recta uit de showroom komt en dan toch weet te winnen. Hoe lelijk sommige vehikels ook zijn, ik heb toch meer respect voor iemand die een of ander barrel eigenhandig heeft opgeknapt of tot een showwagen heeft omgebouwd dan iemand die met een zak geld naar de dealer is gegaan en een dikke wagen heeft gekocht.
idd die ombouwen zijn geweldig, of het nou wel of niet mijn smaak is. Vrijdag won een vrijwel stoch corvette. Leuke bak, maar zoals gezegd niks bijzonders.
Die honda en chrysler waren leuker. (maar rij toch de vette maar op mijn parkeerplaats)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

Hebben jullie het laatste seizoen (9) van Wheeler Dealers gezien?
Erg leuke auto's !
Interessante en leuke serie (ondanks Mike Brewer, met zijn "grapjes")
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Martin »

Welke reeks auto's was dit? Ik zie op Wikipedia dat ik de tweede reeks van serie 9 nog niet heb gezien. Heb ik die gemist?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

2e deel series 9 is ook nog niet uitgezonden bij ons.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Martin »

Oké, maar dan heb ik even goed de eerste aflevering van serie 9 opnieuw gemist. Op welk moment werd deze serie weer uitgezonden dan?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

Je bedoeld de fiat dino?
Wanneer op discovery nl weet ik niet, maar ik zag pas wel de MB G-serie en dat is series 9.
Ik heb de afleveringen via newsgroups gedownload.

Discovery loopt de laatste tijd enorm te kloten met oud en nieuwe dingen door elkaar, ook mythbusters is soms weer een nieuwe tussendoor
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Martin »

Ja, die Fiat Dino heb ik gemist. Inderdaad lastig die afleveringen door elkaar. Soms komt dat volgens mij ook omdat we kort achter de eerste uitzending in de VS zitten. Dat het actueel is, is dan wel weer mooi.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

Iets anders, gadget man van Stephen Fry is ook erg leuk, beetje zoals man lab van captain slow, maar dan beter en meer gadgeterig
Plaats reactie