AutoVisie

Bespreek hier artikels uit de tijdschriften
Brokkenpiloot
.
.
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 feb 2010, 21:44

Re: AutoVisie

Bericht door Brokkenpiloot »

Leeuw » do 20 jan 2011, 20:10
Ha ik heb de brief van de "week" geschreven. En ik krijg een mooie Jaguar E-type kalender.
Leuk!
Nu ik het verhaal terug lees komt het een beetje rottig uit mijn pen
Valt wel mee, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Trouwens...wat een verademing...eindelijk iemand die op dezelfde golflengte als ik lijkt te zitten m.b.t. dit merk.
Ik heb ook echt helemaal niets (meer) met die afstandelijke, steriele ontwerpen die ze tegenwoordig maken, om van dat opgeklopte image van 'perfectie' nog maar te zwijgen.
Alsof die auto's ontworpen zijn door robots in witte jassen i.p.v. door 'menschen van vleesch en bloed'
Ik ben benieuwd hoeveel reacties het oplevert.
Wel, mijn reactie in ieder geval
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: AutoVisie

Bericht door duke »

Vandaag de AV in de bus gekregen en de stuurkolom van Ton Roks blijkt de laatste te zijn. Hij is door het almachtige Televaag met concern weg geSjuulparadijsd.
Ik zie hierin de doodsteek voor AV. De commercie heeft weer eens gezegevierd ten kosten van de objectiviteit zou je kunnen zeggen.
Ik ben nu nog abonnee op AV en wacht een paar nummers af hoe de nieuwe opzet gaat worden maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de nieuwe Dacia Wodka en de Kia Kakbak uitvoerig worden geanalyseerd en dat we moeten weten hoeveel labradors er in de station uitvoering passen.
Jammer van een mooi en boeiend blad, Ik zou zo snel geen alternatief weten... Misschien toch maar abonnee worden op de Kicxtart dan.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AutoVisie

Bericht door Leeuw »

ja, ben er ook bang voor.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: AutoVisie

Bericht door Martin »

Ik zie nu al meer ingekocht verhalen verschijnen. Ik ben bang dat dat alleen maar meer wordt.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoVisie

Bericht door ViveLaFrance »

Top Gear Magazine is wel prettig leesvoer :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AutoVisie

Bericht door Leeuw »

Tja, maar wel heeeeel erg oppervlakkig. Nee top gear op tv vind ik heel erg leuk en het blad gewoon matig, met heel veel onzin. (onzin kan leuk zijn, maar ook vervelend)
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: AutoVisie

Bericht door Martin »

Ton Roks meldt dat er ook in de toekomst nog artikelen van hem in Autovisie verschijnen en roept op het blad trouw te blijven. Wij kijken het gewoon aan. ;)
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoVisie

Bericht door WizardOfOss »

Leeuw schreef:Tja, maar wel heeeeel erg oppervlakkig. Nee top gear op tv vind ik heel erg leuk en het blad gewoon matig, met heel veel onzin. (onzin kan leuk zijn, maar ook vervelend)
+1

Wat betreft AV, ik blijf voorlopig nog zeker wel lid, maar ergens heb ik niet zo gek veel vertrouwen. Inderdaad de laatste tijd opvallend veel ingekochte items, en sowieso veel bladvulling. Echter, iets wat me de laatste tijd wel in positieve zin opviel: Audi lijkt van zijn voetstuk te vallen. Eerst al het vergelijk tussen de A5 en de Hyundai Genesis Coupé wat in Koreaans voordeel wordt beslecht. En dan nu de A6, voorspelbaar volmaakt of volmaakt voorspelbaar. De echte liefhebbers binnen de redactie lijken weer wakker te worden...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: AutoVisie

Bericht door Leeuw »

Viel mij ook op dat Audi niet automatisch de winnaar meer is.
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: AutoVisie

Bericht door duke »

Het krantenpapier heeft zijn intrede gedaan... Autovisie.. Zinvolle tijdvulling of kattenbakvulling.
Plaats reactie