Honda FCEV (LA Auto Show 2013)

StarWars of Reëel?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Honda FCEV (LA Auto Show 2013)

Bericht door WizardOfOss »

Tssss...en dat zegt een fan van een club die ook nooit iets zal winnen. O wacht, ze zijn al een keer kampioen van de Eerste Divisie geweest. Nah, dat lukt ze de komende jaren vast nog wel een keer :devil:

Maareh, meer plaatjes, die toch heel duidelijk maken dat dit toch echt nog een concept is:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding http://i.imgur.com/OQDcRYa.jpg http://i.imgur.com/50O60wM.jpg

De laatste foto's betreft de Power Exporter, wanneer je deze aansluit op de auto kan je deze net als de Toyota Mirai gebruiken om andere apparatuur van stroom te voorzien, tot een maximum van 9kW.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Honda FCEV (LA Auto Show 2013)

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Tssss...en dat zegt een fan van een club die ook nooit iets zal winnen. O wacht, ze zijn al een keer kampioen van de Eerste Divisie geweest. Nah, dat lukt ze de komende jaren vast nog wel een keer :devil:
Nou dan voorzie ik eerder een kampioenschap van Top Oss. Mocht het misgaan is er vast wel een club in de buurt te porren voor een fusie. Voor FC Groningen denk ik dat een scenario à la Twente voor de hand ligt als er slechte tijden aanbreken. Veendam weg en een fusie met FC Emmen kan natuurlijk niet. Er is maar één Trots van het Noorden.........ahum......kuch....

Over de FCV, van achteren heeft het nog wel wat, maar de zijkant is te dik aangezet.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Honda FCEV (LA Auto Show 2013)

Bericht door HondArd »

Ik zou er niet te veel meer aan veranderen als ik Honda was. De eerste concept was ronduit futuristisch, deze is ietwat genormaliseerd terwijl er nog genoeg van de eerste concept over is.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Honda FCEV (LA Auto Show 2013)

Bericht door ViveLaFrance »

Als ze hem normaliseren voor productie voorzie ik een auto die erg lijkt op de huidige Insight. Dat moet ik Toyota nageven, ze kiezen voor een bijzonder aangedreven nieuwkomer vaak voor een shockerend ontwerp. Ik vind de Mirai erger dan de Prius I :cry:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie