Even voorstellen: Charger

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

Mag ik U (wederom) complimenteren met Uw keuze :thumbup:
"The closest to reality car that money can buy"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Vandaag is de Ibiza bij het autobedrijf gearriveerd waar ik mijn auto in onderhoud heb, ben even wezen kijken, ziet er van binnen en buiten erg goed uit. ;)
De auto wordt nu helemaal klaargemaakt, ik kan bijna niet wachten tot ik de auto kan ophalen. :)
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door weer een forummer »

Netjes hoor, zo'n Ibiza.
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Het heeft even geduurd, maar gisteren heb ik de Ibiza opgehaald, auto rijdt erg goed, moet ik zeggen, wat me opvalt is dat de auto lichter stuurt dan de 206, al stuurt die ook absoluut niet zwaar.
Met de Ibiza kan ik de komende jaren weer vooruit. :)
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door ViveLaFrance »

Top! :thumbup:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

Veel plezier! Met auto's is het vaak zo: het bezit van de zaak is het begin van het vermaak.
"The closest to reality car that money can buy"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Inmiddels heb ik de Ibiza alweer bijna een jaar, de auto bevalt nog steeds erg goed. 8-)
Toch zit ik er ook wel eens over te denken om volgend jaar iets nieuws te kopen, en dan voor het eerst een gloednieuwe auto.
Ik ben laatst bij de Suzuki dealer geweest, ik vind de nieuwe Swift een erg mooie auto, al is die er maar alleen als 1.2, de exclusive uitvoering is erg rijk uitgerust.
Ook de nieuwe Mazda 2 en Opel Corsa vind ik mooie auto's.
Maar welicht dat ik de Ibiza nog een paar jaar hou, en dan een tweedehands VW Polo 1.2 TSI of een Seat Ibiza 1.2 TSI ga kopen, die auto's zijn mij nieuw wat te duur. :)
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Leeuw »

Die nieuwe Ibiza in driedeurs is een erg leuke auto. Zijn die er niet waar de kop vanaf is zodat ie net betaalbaar is
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb,inmiddels een paar jaar verder met de Ibiza,de auto bevalt nog steeds erg goed. :thumbup:
Toch komt er volgend jaar na 4 jaar wellicht weer iets anders, na 4 a 5 jaar wil ik wel weer iets anders hebben.
De bedoeling is om na de winter naar iets anders te kijken, op dit moment heb ik 3 modellen op het oog:

1.VW Polo 1.2 TSI Highline, of eventueel weer een Ibiza, erg mooie auto's,vag bevalt me op zich erg goed,grote vraagteken is echter de TSI motor,met dat distributieketting gedoe.

2.Suzuki Swift 1.2 Exclusive,of misschien een 1.6 Sport.Vind ik ook een erg mooie auto,is zuiniger en goedkoper in aanschaf dan de Polo,maar de 1.2 motor heeft minder pk's dan de 1.2 TSI van VW.

3.Opel Corsa 1.4 Turbo Cosmo,ook een leuke auto,en de turbomotor van Opel heeft zover ik weet niet zulke problemen gehad als de TSI motor van VW.
Dit jaar blijf ik sowieso nog in de Ibiza rijden,nog tijd genoeg om over deze 3 opties na te denken. 8-)
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door ViveLaFrance »

Als je de Swift overweegt, is een Kia Rio 1.2 CVVT geen optie? Oké, minder pk's, maar voor iets meer geld enorm veel meer auto als je het mij vraagt.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie