Even voorstellen: Charger

Stel je zelf voor
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Leeuw »

de THP, dat is de boosdoener.
De rest is ook min of meer een mini motor, maar alleen dit model heeft veel en dure reps.
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Ik heb ook diverse andere auto's uit het b-segment bekeken,zoals de Hyundai i20,Opel Corsa,Ford Fiesta,Renault Clio en nog wat andere.
Het zou misschien logisch zijn gezien mijn goede ervaringen met de Seat weer voor een Seat of een VW te gaan,maar ik vertrouw de tSI motor niet echt.
Wel zou ik graag weer een auto,als het even kan,met sportstoelen willen hebben,eventueel met leren bekleding,de Seat is mijn 2de auto met sportstoelen,en dat zit prima. :thumbup:
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door nvdw »

Ook al eens gekeken voor een Renault Clio GT? Is best een leuk ding met die 1.6-motor. Maakt wel graag toeren maar als je dat juist leuk vindt is het een goeie auto.

Grande Punto met T-Jet motor niet wat? Alfa Mito?

Of je moet voor een nieuw model Ibiza (SC) met weer die 1.6-motor willen gaan.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Renault Clio is ook leuk,maar een Italiaanse auto durf ik eigenlijks niet te kopen.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door HondArd »

Met Italiaanse auto's is de laatste jaren niet veel mis, in ieder geval niet meer dan met Franse exemplaren.
"The closest to reality car that money can buy"
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Vanmiddag een proefrit in een citroen DS3 1.2 vti gemaakt,reed heerlijk!Ik begin nu enthousiaster te worden wat de DS3 betreft,de 1.2 VTI voelde helemaal niet sloom aan,maar toch zou ik eigenlijks ook de 1.6 VTI nog willen proberen.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Leeuw »

Staat er niet nog ergens een 1.4 vti in de showroom? die zit er qua koppel en vermogen tussen in.
Iig onzuiniger dan de 1.2, maar ik denk wel wat lekkerder.

deze is tof, de tofste kleur (inmiddels uit het gamma) en de juiste stoelen http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 25&asrc=st
Andere wielen een keer kopen, en deze wieldoppen kan je mooi voor je winterbanden gebruiken
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Mooie kleur,ziet er goed uit!
De Peugeot 208 zou ik eigenlijks ook eens moeten proberen,heb voor de Ibiza een Peugeot 206 gehad,was en is ook een leuke auto.
Charger
.
.
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2010, 15:38

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Charger »

Ik zit nu sterk te twijfelen tussen een Citroen DS3 1.6 VTI of 1.6 THP,of een Suzuki Swift Sport,beide vind ik het erg mooie auto's,keuze is in elk geval niet echt makkelijk tussen deze 2 auto's. :)
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Even voorstellen: Charger

Bericht door Jurjen »

De swift is heel erg leuk, maar eigenlijk gewoon niet snel genoeg. Met een DS3 1.6 THP heb je eigenlijk een stijlvolle Mini Cooper S. Die dus :clap:
Plaats reactie