Het Duel
-
- .
Re: Het Duel
Lagonda poetst de nipte nederlaag weg met een klinkende 7-0 overwinning op Mercedes-Benz (32%, 13 uit 41, 7x gelijk, 46 ptn). De S-Klasse staat nu op 2x winst, 2x gelijk en 2x verlies.
Duel 505: Mercury Sable Wagon (1985-1991) vs. Peugeot 505 Break (1982-1992)
Duel 505: Mercury Sable Wagon (1985-1991) vs. Peugeot 505 Break (1982-1992)
Vive la France, Vive la Différence
-
- .
- Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar
De Mercury voor mij. Hoe fantastisch ik die oude 05-modellen van Peugeot ook vind, de Amerikaan is net wat toffer. Lekker futuristisch met de (bijna altijd kapotte) lichtbalk voorop, of die vliegende schotel spiegels, leuk!
Do epic shit, how hard can that be??
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
Absoluut de Sable, toffe Amerikaan. De 505 vind ik toch een beetje een overgangsmodel tussen de fraaie klassieke modellen en de veel moderner ogende modellen vanaf de 205.
Voor mij de 505. Een auto wat langs alle kanten uitstraalt dat het een werkpaard is en het nog aankan ook.
"The closest to reality car that money can buy"
Voor mij de Zeepbel svp.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Doe mij de Sable maar.
-
- .
Ik kies de Mercury. Fraaie stationwagen waar ik best een moderne versie van had willen zien.
-
- .
Mercury debuteert met een 5-2 zege op Peugeot (36%, 15 uit 42, 4x gelijk, 49 ptn).
De drie populairste Minivans onder Amerikanen in 2015 sluiten de verkoopduels voor nu af. Opzich een actuele aangelegenheid, want ook na de eerste helft van het huidige verkoopjaar zijn dit de bestsellers in hun segment.
Duel 506: Dodge Grand Caravan vs. Honda Odyssey vs. Toyota Sienna
Duel 507: Lexus RX vs. Nissan Murano
De drie populairste Minivans onder Amerikanen in 2015 sluiten de verkoopduels voor nu af. Opzich een actuele aangelegenheid, want ook na de eerste helft van het huidige verkoopjaar zijn dit de bestsellers in hun segment.
Duel 506: Dodge Grand Caravan vs. Honda Odyssey vs. Toyota Sienna
Duel 507: Lexus RX vs. Nissan Murano
- WizardOfOss
- .
- Contacteer:
506: ik laat me hier geheel door marketing leiden, en dan overtreft niets de Swagger Wagon...
507: bij voorgaande generaties zou de Murano mijn voorkeur hebben gehad, vooral op uiterlijk, maar bij de huidige modellen liggen de zaken toch anders. En ik weet niet of het terecht is, maar ik verwacht dat de Lexus toch net even een tandje verfijnder is.
507: bij voorgaande generaties zou de Murano mijn voorkeur hebben gehad, vooral op uiterlijk, maar bij de huidige modellen liggen de zaken toch anders. En ik weet niet of het terecht is, maar ik verwacht dat de Lexus toch net even een tandje verfijnder is.