Het Duel
Re: Het Duel
In welk universum is dit uberhaupt een dilemma?
De Lancer dus.
De Lancer dus.
-
- .
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
- Contacteer:
Re: Het Duel
De Dacia uiteraard. En van de rest van het geld is een beginnetje gemaakt om door te sparen voor iets mooiers.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
In het AFO-universum uiteraard Waar zelfs SsangYong tot levendige discussies kan leiden.Timo schreef:In welk universum is dit uberhaupt een dilemma?
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Zo belachelijk goedkoop was/is een Dacia toch ook niet.weer een forummer schreef:De Dacia uiteraard. En van de rest van het geld is een beginnetje gemaakt om door te sparen voor iets mooiers.
Re: Het Duel
Ik neem de Dacia!
Re: Het Duel
De Lancer. Rijdt erg fijn, zit erg goed, ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
"The closest to reality car that money can buy"
-
- .
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
- Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar
Re: Het Duel
Mmm, de Lancer zegt mij niets...... Gewoon een saaie station.
De Dacia is wel cult, maar dan wel als sedan. De dacia dus!
De Dacia is wel cult, maar dan wel als sedan. De dacia dus!
Do epic shit, how hard can that be??
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
Sorry, maar ik moet toch even gniffelen over het lifestyle zijn van de Mitsubishi Een Civic Tourer oké, maar dit vierkant, oubollig ding? Design is normaliter voor jou nooit een uitgesproken argument, elke onbenutte nanometer van een auto daarentegen wel en je kunt alles roepen, maar Dacia maakt in dit opzicht gehakt van de Lancer Wagon.HondArd schreef:...ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
Daar kan ik me helemaal in vinden. Ooit een Logan MCV gehad als leenauto en alleen de beenruimte achterin viel in verhouding tegen, maar daar krijg je een zee aan bagageruimte voor terug.AvdB schreef:Mmm, de Lancer zegt mij niets...... Gewoon een saaie station.
De Dacia is wel cult, maar dan wel als sedan. De dacia dus!
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Het is het totaalplaatje waarom ik de Lancer prefereer ten opzichte van de Dacia. Dat de Logan qua bagageruimte groter is dan de Lancer is dan mooi kudo's voor de Logan (ik ben geen vergelijkende cijfers tegengekomen) en tegenover de "juiste" kandidaat zou die het dan best eens kunnen winnen..... maar nu dus niet. En ja, het ontwerp aan de buitenkant is voor mij nooit een uitgesproken argument. Datgene waar ik tijdens het rijden tegenaan kijk (dus niet voel) kan wel eens de doorslag geven.ViveLaFrance schreef:Sorry, maar ik moet toch even gniffelen over het lifestyle zijn van de Mitsubishi Een Civic Tourer oké, maar dit vierkant, oubollig ding? Design is normaliter voor jou nooit een uitgesproken argument, elke onbenutte nanometer van een auto daarentegen wel en je kunt alles roepen, maar Dacia maakt in dit opzicht gehakt van de Lancer Wagon.HondArd schreef:...ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
"The closest to reality car that money can buy"