Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Het Duel

Bericht door Timo »

In welk universum is dit uberhaupt een dilemma?

De Lancer dus.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

De Dacia uiteraard. En van de rest van het geld is een beginnetje gemaakt om door te sparen voor iets mooiers.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Timo schreef:In welk universum is dit uberhaupt een dilemma?
In het AFO-universum uiteraard ;) Waar zelfs SsangYong tot levendige discussies kan leiden.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

weer een forummer schreef:De Dacia uiteraard. En van de rest van het geld is een beginnetje gemaakt om door te sparen voor iets mooiers.
Zo belachelijk goedkoop was/is een Dacia toch ook niet.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Ik neem de Dacia!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het Duel

Bericht door Martin »

Lancer. Als Mits. in ieder geval geslaagd.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

De Lancer. Rijdt erg fijn, zit erg goed, ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
"The closest to reality car that money can buy"
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Het Duel

Bericht door AvdB »

Mmm, de Lancer zegt mij niets...... Gewoon een saaie station.

De Dacia is wel cult, maar dan wel als sedan. De dacia dus!
Do epic shit, how hard can that be??
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

HondArd schreef:...ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
Sorry, maar ik moet toch even gniffelen over het lifestyle zijn van de Mitsubishi :lol: Een Civic Tourer oké, maar dit vierkant, oubollig ding? Design is normaliter voor jou nooit een uitgesproken argument, elke onbenutte nanometer van een auto daarentegen wel en je kunt alles roepen, maar Dacia maakt in dit opzicht gehakt van de Lancer Wagon.
AvdB schreef:Mmm, de Lancer zegt mij niets...... Gewoon een saaie station.

De Dacia is wel cult, maar dan wel als sedan. De dacia dus!
Daar kan ik me helemaal in vinden. Ooit een Logan MCV gehad als leenauto en alleen de beenruimte achterin viel in verhouding tegen, maar daar krijg je een zee aan bagageruimte voor terug.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

ViveLaFrance schreef:
HondArd schreef:...ziet er niet alleen van de buitenkant beter uit (tand des tijds lijkt er nauwelijks vat op te hebben) maar vooral van binnen (idem). Een laifstail wagon waar bij de ontwikkeling de practische eigenschappen niet uit het oog zijn verloren.
Sorry, maar ik moet toch even gniffelen over het lifestyle zijn van de Mitsubishi :lol: Een Civic Tourer oké, maar dit vierkant, oubollig ding? Design is normaliter voor jou nooit een uitgesproken argument, elke onbenutte nanometer van een auto daarentegen wel en je kunt alles roepen, maar Dacia maakt in dit opzicht gehakt van de Lancer Wagon.
Het is het totaalplaatje waarom ik de Lancer prefereer ten opzichte van de Dacia. Dat de Logan qua bagageruimte groter is dan de Lancer is dan mooi kudo's voor de Logan (ik ben geen vergelijkende cijfers tegengekomen) en tegenover de "juiste" kandidaat zou die het dan best eens kunnen winnen..... maar nu dus niet. En ja, het ontwerp aan de buitenkant is voor mij nooit een uitgesproken argument. Datgene waar ik tijdens het rijden tegenaan kijk (dus niet voel) kan wel eens de doorslag geven.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie