Het Duel
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
Tussenstand is 5-1 voor de XF, drie maal raden wie weer de nonconformist is
Waarschijnlijk post ik morgen of overmorgen al een nieuw duel om lekker de vaart erin te houden, ik heb namelijk geen zin aan deadlines
Vergeet me niet te PM-en als je een leuk duel weet, ikzelf heb al een aantal interessante op papier staan en hoop hier en daar te verrassen
Waarschijnlijk post ik morgen of overmorgen al een nieuw duel om lekker de vaart erin te houden, ik heb namelijk geen zin aan deadlines
Vergeet me niet te PM-en als je een leuk duel weet, ikzelf heb al een aantal interessante op papier staan en hoop hier en daar te verrassen
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Maak er maar 5-2 van. Ik vind de Jag ook heel erg mooi, maar heb gewoon meer met BMW. De nieuwe 5 is niet zo mooi als de vorige, maar nog steeds een hele nette auto en ik denk dat de BMW meer kwaliteit en allround karakter biedt.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
De XF verslaat de 5-serie met 5-2. In de beginpost komen alle uitslagen te staan.
Tijd voor een nieuw duel. Kleinere auto's, maar wel lekkerrrrrrrrrrr
Duel 2: Abarth 500 vs. Renault Twingo RS
Tijd voor een nieuw duel. Kleinere auto's, maar wel lekkerrrrrrrrrrr
Duel 2: Abarth 500 vs. Renault Twingo RS
Laatst gewijzigd door ViveLaFrance op 09 apr 2010, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Tja, allebei natuurlijk heerlijke autootjes voor de 'minder rijke snelle' personen onder ons, maar ik mis bij de Abarth 500 toch wel de emotie die de oude wel had. Desalniettemin het het een prachtige auto geworden die er volwassen en toch speels uitziet.
En de Renault Twingo RS is in mijn ogen minder leuk dan de Abarth, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk ook gewoon aan de basis.
Abarth dus.
PS. Het is toch een Abarth 500, geen Fiat 500 Abarth?
En de Renault Twingo RS is in mijn ogen minder leuk dan de Abarth, maar dat ligt hoogstwaarschijnlijk ook gewoon aan de basis.
Abarth dus.
PS. Het is toch een Abarth 500, geen Fiat 500 Abarth?
Re: Het Duel
Voor mij de Twingo. Dat is namelijk een heet scheurijzertje zoals een heet scheurijzertje hoort te zijn. Tot heel veel in staat om waar mogelijk het de grote jongens knap lastig te maken en soms zelf helemaal ziek te rijden omdat hij elk mager pk-tje effectief op de weg weet te zetten, daar kom je uiteindelijk toch het verst mee. UIterlijk is ondergeschikt voor een A-segment racer, daar krijg je driedubbelquadruppel en dwars een hoop andere sensaties voor terug. De 500 Abarth is te lief. Niet alleen qua uiterlijk maar vooral op rij-eigenschappen.
"The closest to reality car that money can buy"
-
- .
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
- Contacteer:
Re: Het Duel
Bij auto's zijn nogal vrouwlijk. Ik vind de Abarth net iets leuker eruit zien maar de Twingo rijdt daarentegen weer wat beter. Al met al een krappe overwinning voor de Abarth. Ik zou overigens voor beiden nooit kiezen.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
Scherp#3 Micha schreef:PS. Het is toch een Abarth 500, geen Fiat 500 Abarth?
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Ik kan hier nog niet uit kiezen. Beide gereden, en beide fantastisch gevonden. Ik neig nu naar de 500 (die zeker niet te lief is of minder lekker rijdt), maar ik denk er nog even over.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Het Duel
Voor mij zit er een wereld van verschil tussen beide auto's afhankelijk van de uitvoeringen. Een standaard 500 prefereer ik boven een standaard Twingo ondanks dat de laatste meer auto biedt voor minder geld. Als het gaat om de sportieve versies heb ik echter liever de Twingo RS.
Beide wagentjes zijn zeer begerenswaardig, hadden meer vermogen kunnen gebruiken, de Abarth is qua design lichtelijk stoerder, maar de Renault is net wat pittiger om mee te rijden. Je hebt meer het gevoel dat de auto mee wil werken om de grenzen op te zoeken, iets wat ik bij de 500 miste. Daarnaast laat Renault zien de RS-modellen wel een directe besturing te kunnen geven hetgeen nog regelmatig ontbreekt bij de normale modellen. De fun-factor ligt gewoonweg hoger bij de Twingo die zelfs dik 5 mille goedkoper is.
Beide wagentjes zijn zeer begerenswaardig, hadden meer vermogen kunnen gebruiken, de Abarth is qua design lichtelijk stoerder, maar de Renault is net wat pittiger om mee te rijden. Je hebt meer het gevoel dat de auto mee wil werken om de grenzen op te zoeken, iets wat ik bij de 500 miste. Daarnaast laat Renault zien de RS-modellen wel een directe besturing te kunnen geven hetgeen nog regelmatig ontbreekt bij de normale modellen. De fun-factor ligt gewoonweg hoger bij de Twingo die zelfs dik 5 mille goedkoper is.
Vive la France, Vive la Différence
Re: Het Duel
Ik vond de fun-factor bij de Abarth juist hoger (was wel een Esse Esse)