Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:CHRIS NEE! Een Leon boven een Delta?

Alles wat ooit was blijkt ook niet meer waar te zijn...
:lol: Ik begrijp je verontwaardiging! :puh:
Zie het zo: de Delta is het mooiste meisje die je kent waarmee je goede seks hebt, de Leon is het iets minder mooie meisje waar je geweldige seks mee hebt ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Ik heb ooit een Passat rijden vergeleken met necrofilie, maar een Leon rijden is een beetje als pedo-necrofilie. Bah!
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Het Duel

Bericht door TomSR »

De Delta, zonder enige twijfel!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Ik heb ooit een Passat rijden vergeleken met necrofilie, maar een Leon rijden is een beetje als pedo-necrofilie. Bah!
Ehm......tja......dus......... :crazy:
Hoe dan ook, ik vind de Leon buitengewoon goed rijden :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

Vind beide niet echt vergelijkbaar en ben van beide ook niet zo weg. De Delta is in werkelijkheid een behoorlijk forse auto, gaat richting Ford S-Max. De Leon is te veel ver-VAG'd in negatieve zin, dus blijft er een nipte overwinning over voor de Delta.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

HondArd schreef:Vind beide niet echt vergelijkbaar
Tot hier ben ik het wel met Ard eens. Hou je van chique dan ga je voor de Delta, hou je van sportief dan kun je beter een Leon nemen. Ik hou van sportiviteit dus kies de... Delta.

Dit behoeft uitleg. Ik vind de Leon een prima auto maar de Delta is zoiets op zich zelfstaands dat ik toch voor de bijzondere Delta zou gaan.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Leuk nieuw topic :thumbup:

Wat betreft de Delta vs. Leon, lastig. De Delta heeft me in werkelijkheid nog altijd niet kunnen overtuigen, de neus is wel erg enorm. Qua detaillering een schitterende auto, maar de grote lijnen zijn het gewoon net niet. De Leon daarentegen is, zeker in de juiste kleur (titanium bijvoorbeeld) een auto waarin de grote lijnen kloppen, maar die misschien juist wat te sober is uitgewerkt. Daarnaast begint hij inmiddels ook een tikje gedateerd te ogen, en blijft het interieur ver achter bij het exterieur. Daarom toch een hele nipte overwinning voor de Delta.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Euh jongens........het lijkt hier af en toe een designcontest te worden en dat was niet de bedoeling! :no:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Het is natuurlijk ook wel moeilijk om de auto's goed in te schatten als je ze niet gereden hebt. Ik kies mijn auto's vooral om uiterlijk en uitstraling. prestaties komt bij mij op 2. Dus ik beoordeel daar de auto's op in het duel. Jij vindt bijv. rijeigenschappen belangrijker dus beoordeel jij daar op.

Of begrijp ik het niet goed wat de bedoeling is van het duel.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Leeuw schreef:Het is natuurlijk ook wel moeilijk om de auto's goed in te schatten als je ze niet gereden hebt. Ik kies mijn auto's vooral om uiterlijk en uitstraling. prestaties komt bij mij op 2. Dus ik beoordeel daar de auto's op in het duel. Jij vindt bijv. rijeigenschappen belangrijker dus beoordeel jij daar op.

Of begrijp ik het niet goed wat de bedoeling is van het duel.
Jawel, iedereen is ook vrij in zijn mening, maar af en toe lijkt design het enige te zijn waarover men praat, terwijl jullie toch echt wel meer van auto's weten.....
Vind ik een beetje jammer, omdat er geen ruimte voor discussie is, want over smaak valt niet te twisten*

*Tenzij je van Aziatische auto's houdt.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie