Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Het Duel

Bericht door Timo »

De BMW.

De C-klasse spreekt me niet aan (dan liever de sedan) en de Audi is een Audi dus valt daarom sowieso af. Verder heb ik geen vooroordelen hoor :D
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het Duel

Bericht door Martin »

Puur op de "looks" kies ik de A5.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Na twee keer Mercedes wint Audi het derde 'trio-duel' tussen de Duitse autogiganten. Na de 4-3-3 overwinning staat de A5 nu op 3 zeges uit 5 duels waardoor Audi klimt naar 25% winst (5 uit 20, 15 ptn). BMW (48%, 14 uit 29, 5x gelijk, 47 ptn) en Mercedes (36%, 8 uit 22, 4x gelijk, 28 ptn) krijgen ieder een punt.

Duel 285: Aston Martin DBS (2008-2012) vs. Ferrari 612 Scaglietti (2004-2011)

http://i.imgur.com/vSJi3aB.jpghttp://i.imgur.com/Gnf7yWb.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Het Duel

Bericht door Joël D. »

Ik ga iets geks doen.

DBS
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Een petjes-Aston Martin versus een obesitas-Ferrari. Ach, aangezien ik geen petjes draad maar wel een paar kilo te zwaar ben, doe de Ferrari maar...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

Voor mij ook de 612, in de loop der jaren is hij minder lelijk, en kan ik hem eigenlijk wel waarderen. Neus blijft wel een beetje raar
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

Kijk ik naar de rationele cijfers dan heeft de Aston Martin het meest te bieden. Zo’n auto koop je in eerste instantie niet op rationele cijfers, in dit geval goedkoper in de wegenbelasting en brandstofverbruik, maar als je daarnaast ook nog eens mooier bent (subjectief, maar da's mijn mening) scheelt die rationaliteit bijvoorbeeld wel een keer extra uit eten bij een 3-sterren restaurant in de zoveel tijd. Hoewel er op het uiterlijk van de Aston ook iets valt af te dingen, een V8 Aston heeft minder ontsierende roosters nodig om de overmaat aan restwarmte af te voeren, zet Ferrari daar spuuglelijke koplampen tegenover. De overgang van klaplampen naar vaste lampen had Ferrari nog niet zo heel goed onder de knie bij zijn GT’s in die tijd. Dus ik kies voor de AM.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Ik vind de 612 met de jaren mooier en mooier worden en de DBS juist minder en minder. Ik ga dus voor de schitterende 612, met handbak.
Afbeelding
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Ik ga vanwege de hoogwaardigheid van interieur voor de DBS. In andere opzichten zal de AM mij ook vast niet teleurstellen 8-)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk.

Punt met de Ferrari is dat ik er weliswaar prima in zou kunnen zitten en mee rijden maar dat ik er nog steeds moeite mee heb om er naar te kijken. Ik vind het namelijk nog steeds een wat onflatteus lomp ding. Dat pik ik wel van een beige Austin Maestro van 300 euro maar niet van een dure Ferrari.

Dan wordt het dus een DBS. Dat is dan weer een beetje het andere uiterste ('sjonnie' zo je wilt) maar hier kan ik wel naar kijken. En het doet me aan James Bond denken dus dat is ook goed.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie