Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door weer een forummer »

ik ben een poosje afwezig geweest. Ik zie dat er wel aardige duels zijn langsgekomen. Bijvoorbeeld de Mac tegen de Noble.
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

ChrisRenault schreef:
Leeuw schreef:Mijn ouders hebben ongeveer 10 jaar zo'n ding gehad en ik kan je verzekeren, het was niet altijd starten en gaan ;) Een hele waslijst aan reparaties ontstond in de loop der tijd. De homokineet minstens drie keer, talloze motorrevisies enzovoorts. In gebruik een prettige auto, maar niet technisch hoogwaardig waar bij VW soms automatisch van wordt uitgegaan.
Of reden je ouders elke ochtend volgas met koude motor de straat uit? :clown:

Wat mij betreft had de Regata de sympathiepunten kunnen krijgen maar goeie God wat een brol moet het zijn geweest. Niet voor niks dat je hem nooit meer ziet en die Jetta nog dagelijks... Punt voor VW dus.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Het Duel

Bericht door #3 Micha »

De Regata graag, ik vind het wel een charmante bak.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Het gebogen ontwerp van de Regata vind ik best geinig, maar op papier overtuigt de Jetta.
Vive la France, Vive la Différence
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Waar de vijfde generatie Jetta nog met 8-0 verslagen werd door de Volvo S40 wint de klassieke Jetta gemakkelijk met 7-2 van de Regata. Volkswagen klimt naar 24% winst (5 uit 21, 3x gelijk, 18 ptn) en komt door de eerste overwinning in 2 duels met Fiat (35%, 6 uit 17, 18 ptn) in punten gelijk te staan.

Duel 288: Alfa Romeo 4C vs. Lotus Exige S

http://i.imgur.com/Ipuq3cS.jpghttp://i.imgur.com/j59Kire.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Hoewel ik van z'n uiterlijk nog steeds niet echt enthousiast wordt toch de 4C: lijkt me toch net even wat prettiger in de dagelijkse omgang zonder alteveel concessies aan de rijeigenschappen, en iets zegt me dat ie ook stukken betrouwbaarder zal zijn. En zo vaak zal het niet voorkomen dat dat laatste argument in het voordeel van Alfe gebruikt kan worden :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Leuk duel!

Ik ga na lang wikken en wegen toch maar voor de 4C. Het hele concept spreekt me erg aan. Behalve de motor, de koplampen en de versnellingsbak. Zo'n nieuwe Exige heeft het gewoon niet meer, tegenover een oude Exige was het lastiger geweest.

Maar gewoon alleen al voor die donkerrode kleur. Wauw.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het Duel

Bericht door Leeuw »

idd, leuk duel.
Voor mij de 4C, ook al was de concept net iets fraaier, ze hebben het knap gedaan om een betaalbare sportauto van exotische materialen te maken waardoor het gewicht laag blijft.
De Lotus Exige lijkt mij niet alleen een meer problematische auto met veel gebreken die je voor lief moet nemen, maar ik vind hem ook vreselijk lelijk.
En de Alfa wil ik natuurlijk in Azzurro Nuvola laten spuiten
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Het Duel

Bericht door Timo »

Ik vind een 4C een stuk meer begerenswaardig dan de Lotus. Vooral in dat machtige rood.

En er komt vast wel een setje aftermarket lampen die er wél normaal uitzien.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Ergens zou ik best de Exige willen kiezen, want het is zo'n typische auto van instappen en gaan! 8-) De 4C is echter een briljant op wielen. Goed doordacht concept van Alfa :clap:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie