Het Duel
Re: Het Duel
Voor mij de Prius. Vaak geëvenaard, nooit verbeterd. De Ampera komt veel is veel te fors over en is ook nog eens veel zwaarder. Ongeveer 250kg meer dan de Prius bij ongeveer gelijke buitenafmetingen. En zo'n Ampera heeft helemaal geen extra geluidsgenerator nodig om hoorbaar te zijn voor omstanders, er komt me namelijk een bak bandengeruis af van die tank!
"The closest to reality car that money can buy"
-
- .
Goh, als de Prius ergens om bekendstaatHondArd schreef:En zo'n Ampera heeft helemaal geen extra geluidsgenerator nodig om hoorbaar te zijn voor omstanders, er komt me namelijk een bak bandengeruis af van die tank!
Vive la France, Vive la Différence
-
- .
- Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar
De Prius. Als het dan toch 'groen' moet zijn, dan maar de Toyo. Maar dan wel in het zwart met dikke velgen.
De Opel is an sich een redelijke auto. Allen is de prijs behoorlijk fors en een Prius is practischer.
De Opel is an sich een redelijke auto. Allen is de prijs behoorlijk fors en een Prius is practischer.
Do epic shit, how hard can that be??
Ik wil ze graag allebei, en dan ritueel verbranden.
-
- .
Nu let ik toch behoorlijk goed op auto's, maar dit zie ik voor het eerst Wat een kansloos logo Het is dat ik de Prius in zijn geheel vrij kansloos vind
-
- .
Wat de Chevrolet Volt kan, kan de Ampera ook. De hybride van Opel wint met 5-3 waardoor het Duitse merk stijgt naar 57% winst (12 uit 21, 2x gelijk, 38 ptn). Toyota scoorde eerder een punt met de Prius Wagon, maar de normale versie zorgt voor een daling naar 13% (2 uit 15, 2x gelijk, 8 ptn).
Duel 294: Fiat Stilo Abarth (2001-2007) vs. Ford Focus ST170 (2002-2005)
Duel 294: Fiat Stilo Abarth (2001-2007) vs. Ford Focus ST170 (2002-2005)
O hell yeah, absoluut de ST170.
Ooit een memorabele dag in eentje beleefd, gelukkig had ik toen te weinig centjes om 'm te kopen. Heerlijke auto.
Ooit een memorabele dag in eentje beleefd, gelukkig had ik toen te weinig centjes om 'm te kopen. Heerlijke auto.
Ook zeker de ST170, Het interieur van de Ford mag dan wel erg plastic zijn, de fiat is niet veel beter, en de rest van de fiat doet mij niet verlangen naar de stilo
In de normale versies spreekt een Stilo me meer aan, maar een ST170 is toch wel een stuk lekkerder dan een Abarth. Denk ik.