Het Duel

Alle raad en doorgeef spellen
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Het Duel

Bericht door Timo »

Voor mij graag de Laguna, van deze drie is het ongetwijfeld de auto met de meeste problemen maar wel eentje die met de jaren steeds mooier wordt. En als je dan een keer langs de weg stil komt te staan, dan liever in stijl :puh:
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het Duel

Bericht door Jurjen »

Oe, de Accord graag!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Timo schreef:Voor mij graag de Laguna, van deze drie is het ongetwijfeld de auto met de meeste problemen maar wel eentje die met de jaren steeds mooier wordt. En als je dan een keer langs de weg stil komt te staan, dan liever in stijl :puh:
Gelukkig zie je ze ook nog veel rondrijden. Ik zie ze zelfs vaker dan de eveneens succesvolle Passat en Mondeo uit die tijd. De kwaliteit van de eerste serie Laguna II was inderdaad ondermaats, maar ik heb werkelijk nog geen één langs de weg zien staan. Mijn ouders hebben hem nog steeds, eentje uit april 2001 oftewel een vroege serie en ze zijn erg tevreden. Niet één terugroepactie :clown: Ik ken mijn vader niet als een uitgesproken persoon, maar op een recente verjaardag zei hij tijdens een gesprek over auto's dat hij zonder twijfelen zo weer een Renault Laguna zou kopen. En nee, ik heb hem niet gesouffleerd :puh:
Laatst gewijzigd door ViveLaFrance op 12 jan 2015, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Het Duel

Bericht door Martin »

inderdaad: steeds mooier. Nu staat hij ook wel erg goed op deze foto. Zag er vandaag nog eentje rijden en dan lijkt hij iets meer gewoontjes. Toch de Laguna voor mij.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Martin schreef:Nu staat hij ook wel erg goed op deze foto.
Op de achterspoiler na dan :silent: Maar goed, de 6 doet het in dit opzicht niet beter.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het Duel

Bericht door HondArd »

ViveLaFrance schreef:....De kwaliteit van de eerste serie Laguna I....
Misschien even :antf: , maar dit is toch de Laguna I?
Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

Ohja, Laguna II inderdaad. Ik zat waarschijnlijk met Laguna II phase I in mijn hoofd ;) Nu ik dit noem, de phase II was dan wellicht betrouwbaarder, maar ik heb Renault nooit begrepen waarom ze het kenmerkende front vervingen voor het toenmalige gangbare front dat ook op de Kangoo zat :nopompom:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door nvdw »

De Accord. Mooie techniek in een mooie verpakking. Overigens mag je me ook best met een 6 of een Laguna straffen, maar als ik dan zelf mag kiezen...
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het Duel

Bericht door ViveLaFrance »

De Accord komt alleen in actie tijdens 'trio-duels'. Niet onverdienstelijk, want na vier keer staat de teller op 2x winst en 1x gelijk. Honda (61%, 14 uit 23, 2x gelijk, 44 ptn) doet het sowieso uitstekend, de 5-3-1 zege is de vijfde op rij. Nummer twee Laguna (2 uit 4) staat in balans en ook Renault (55%, 17 uit 31, 5x gelijk, 56 ptn) daalt af in die richting waar Mazda (48%, 11 uit 23, 5x gelijk, 38 ptn) nu is terechtgekomen.

Duel 383: Chevrolet Kalos (2005-2008) vs. Hyundai Getz (2002-2008) vs. Seat Ibiza (2002-2009)

http://i.imgur.com/raWYW6e.jpghttp://i.imgur.com/hAhevVX.jpg
http://i.imgur.com/rtPnFK2.jpg
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het Duel

Bericht door WizardOfOss »

Absoluut de Ibiza, nog steeds een leuke auto. De Kalos is nog echt een Koreaan van de oude stempel, de Getz is al stukken beter maar enig enthousiasme weet die ook niet op te wekken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie