Auto Emozione - online automagazine

Wijs elkaar op interessante websites
Plaats reactie
peterlouies
.
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mar 2017, 22:07
Contacteer:

Auto Emozione - online automagazine

Bericht door peterlouies »

Auto Emozione, een online magazine met een selectie nieuws uit de auto wereld, testverslagen, lezersbijdragen, knap beeldmateriaal en nog veel meer.

https://www.autoemozione.be/
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Auto Emozione - online automagazine

Bericht door AvdB »

Oke, wat artikelen gelezen maar kan er niet laaiend enthousiast van worden.... weinig aansprekende artikelen, en niet altijd lekker geschreven.

Wat ik wel gek vind, de radactie bestaat uit 1 persoon (niet geheel ontoevallig TS), maar deze eenmansfractie wordt steevast met 'we' of 'wij' aangeduidt..... u bent van adel?


Wel leuk dat de 1-aprilgrap weer van stal gehaald wordt: https://www.autoemozione.be/overheid/ve ... nederland/

Deed Autoweek ook in het verleden: een Audi A8 Avant (vanaf 142.000 gulden.....) of de lifehack (toen hette dat nog een tip) van een stukje alufolie boven je kentekenplaat tegen het flitsen...... :lol:
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Auto Emozione - online automagazine

Bericht door Leeuw »

Hi Peter,
Fraai online magazine, gaat een hoop tijd inzetten.
Waarmee wil je je onderscheiden ten opzichte van de bestaande sites? Zelfs AutoVisie -onderdeel van de Telegraaf- een mooi blad trekt weinig bezoekers
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Auto Emozione - online automagazine

Bericht door ViveLaFrance »

Leuk magazine! Altijd boeiend om werk van liefhebbers te lezen.
Vive la France, Vive la Différence
peterlouies
.
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mar 2017, 22:07
Contacteer:

Re: Auto Emozione - online automagazine

Bericht door peterlouies »

Bedankt voor de feedback.

@Leeuw:

Wat ik zeker niet breng is:
- kwartaal/jaarcijfers van de autofabrikanten
- bepaalde berichtgeving die je overal kan lezen

Wat ik wil brengen:
- autonieuws algemeen
- testritten waarvan ondertussen enkele voertuigen op de agenda staan. Deze zijn geen exotische sportwagens maar je moet ergens beginnen bij de invoerders
- mix reportage/testrit met voertuigen

@AvdB:

- Je mag gerust enkele voorbeelden doorsturen of aankaarten wat niet leuk leest via het contact form op de website. Dan tracht ik daar rekening mee te houden. Als ik sommige auto sites doorneem zie ik ook een bepaalde stijl en die bevalt me ook niet altijd helemaal. Dat is heel normaal. Ieder gaat voor zich online zoeken naar wat het best leest.

- ik/we: ik zal er rekening mee houden om consistent te blijven.

- 1 april: altijd leuk
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Auto Emozione - online automagazine

Bericht door Leeuw »

peterlouies schreef:Bedankt voor de feedback.

@Leeuw:


Wat ik wil brengen:

- testritten waarvan ondertussen enkele voertuigen op de agenda staan. Deze zijn geen exotische sportwagens maar je moet ergens beginnen bij de invoerders
mooi, want in alle bladen lees je verhalen van de mooiste auto's, zelfs gewone a of b klasse auto's zijn altijd de dikke uitvoeringen en niet de instappers die veel mensen kopen zonder leasekeuze of goed pensioen.
Plaats reactie