Gadgets enzo

Een nieuw mobiel, of toffe console bespreek het hier
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Gadgets enzo

Bericht door Leeuw »

geweldig.. :clap:
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Gadgets enzo

Bericht door #3 Micha »

Baas.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Gadgets enzo

Bericht door Leeuw »

its Bill :lol:

dit is een tof ding:
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-duo/p ... ref=gzilla
best of both worlds
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

Ik vond hem overigens meer klinken als Steve Ballmer dan als Bill Gates...

Die Dell had ik inderdaad ook gezien, mooi concept en het draaisysteem an sich schijnt perfect te werken, maar verder zijn de meeste reviews tamelijk vernietigend: traag, matig scherm, zeer zwakke accu. En W7 is gewoon niet echt geschikt voor tablets.

Maar toch denk ik wel dat zoiets de toekomst is, een netbook met touchscreen, desnoods met een afneembaar scherm wat afzonderlijk als tablet te gebruiken is (zoiets hebben IBM en Fujitsu jaren geleden al eens getoond). Een puur tablet is zeer beperkt in z'n mogelijkheden, in dat opzicht snap ik het enorme succes van de iPad ook niet echt. Een traditioneel netbook heeft als nadeel dat ie zonder muis toch niet prettig te bedienen is. Dit zou, mits goed uitgewerkt, dus het beste van twee werelden kunnen zijn.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Gadgets enzo

Bericht door Leeuw »

Android, is supergeschikt voor Tablets. Het nadeel van huidige tablets vind ik dat ze niet dicht kunnen klappen, en een touch toetsenboard is best fijn, maar je scherm word weer een stuk kleiner.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

Zo'n touch-keyboard is beter dan niks, maar ik moet er niet aan denken meer dan een paar regels te moeten tikken. En inderdaad, het kost schermruimte, terwijl die toch al niet riant is. Ik had dan ook eigenlijk wel verwacht dat de iPad 2 een scherm met een hogere resolutie zou krijgen, 1280x960 of zo. 1024 is om te surfen vaak toch net te smal, dat is ook de voornaamste irritatie van m'n netbook.

Android lijkt me inderdaad ook beter, al is het maar omdat je daarmee veel minder (door de fabrikant opgelegde) beperkingen hebt. Toch ben ik ook wel benieuwd naar wat Microsoft nog gaat bieden in de vorm van Windows 8, lange tijd leken ze volkomen de weg kwijt als het ging om mobiele platformen, maar Windows Phone 7 schijnt toch wel erg fijn te werken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Gadgets enzo

Bericht door Joël D. »

Die Dell is echt behoorlijk gaaf.
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Gadgets enzo

Bericht door #3 Micha »

Wij hebben sinds gisteren deze printer:
Afbeelding
HP Photosmart eStation printerserie

Ik moet zeggen dat het een goed ding is, je kunt het scherm afnemen en overal in huis een printopdracht geven, maar hij is ook geschikt om muziek op te zetten of snel je mail te checken. Ik moet wel toegeven dat het internet behoorlijk sloom is en het besturingsprogramma ook niet geweldig werkt nog. Hij heeft gisteren in een uurtje 5x z'n excuses aangeboden. Maar verder werkt het wel heel goed allemaal :). Oja, wat ook handig is, je kunt er een sd kaart indoen en zo vanaf je sd printen :).
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Gadgets enzo

Bericht door WizardOfOss »

Ik heb ze inderdaad al eens gezien, erg gaaf concept.

Toch waag ik het te betwijfelen of mijn volgende printer weer een HP wordt. Vroeger was het simpel: HP was misschien niet het beste wat er te koop was, maar wel ALTIJD goed. Maar ik heb nog niet zo heel erg lang een nieuwe (de oude vertoonde na 5 jaar flinke kuren, toch kort voor een HP), wel een wat goedkoper model, en ik kan toch niet zeggen dat ik daar heel tevreden over ben. Installatie kost een eeuwigheid, meegeleverde software is dramatisch, de eerste print is erg traag waarbij hij eerst een hele hoop herrie genereert en de hele tafel staat te schudden. Maar het vervelendste: hij wordt geleverd met nagenoeg lege cartridges (misschien 10 prints, tekst met wat kleine grafische dingen, dus geen foto's of zo), en ook de nieuwe XXL-cartridges trekt ie er in een akelig tempo doorheen. Ik ben geen zware gebruiker, maar op deze manier is printen een zeer kostbare zaak.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie