Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Wat je nergens anders kwijt kan
IBLStudent
.
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2015, 12:33

Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door IBLStudent »

Hallo,

Mijn naam is Wesley en ik studeer momenteel International Business and Languages aan de HAN universiteit in Arnhem. Ik zit nu in mijn derde jaar en ik loop stage bij een bedrijf in het Verenigd Koninkrijk. Voor mijn stage doe ik onderzoek naar hondenrekken en ik ben op zoek naar respondenten voor mijn enquête. Hierbij bestaat de doelgroep voornamelijk uit mensen een auto dus dit leek mij de perfecte plek :) . De enquête duurt slechts een paar minuutjes.

Linkje naar enquête: http://www.survio.com/survey/d/D9N7L1L1A0M9J6Y9F

Uw medewerking zou mij echt helpen. Alvast bedankt indien u mee wilt doen.

Vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!

PS. mocht dit niet toegestaan zijn dan hoor ik het graag, ik kon geen informatie vinden m.b.t. enquêtes in het regels topic.

EDIT: de enquête is beëindigd, bedankt voor jullie medewerking!
Laatst gewijzigd door IBLStudent op 04 jun 2015, 11:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Hulp gezocht autobezitters stageopdracht

Bericht door Jurjen »

Ik ben er even doorheen gegaan.

Succes ermee.

Wat ik mis is de daadwerkelijke invulling van je onderzoeksvraag. Je stelt op zoek te zijn naar nieuwe consumenten. Die kan je natuurlijk vinden bij mensen die nu een ander merk rek kopen of nog geen rek hebben. Daarnaast kan je nog kijken naar andere toepassingen van zo'n rek. Als ik veel shit vervoer in de auto kan zo'n rek bijzonder handig zijn en bevorderlijk voor de veiligheid in geval van een noodstop.

Bedenk daarnaast ook nog wat de vraag drijft van deze dingen. Mensen kopen een nieuwe bij aanschaf van een hond, of als ze van auto wisselen of als het ding kapot gaat. Daar kan je wel redelijk data van vinden.