---

Wat je nergens anders kwijt kan
Plaats reactie
Emilie
.
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2016, 23:00

---

Bericht door Emilie »

---
Laatst gewijzigd door Emilie op 12 dec 2016, 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Suzuki Vitara Freaks gezocht voor nieuwe campagne!

Bericht door HondArd »

Welkom op dit kleine forum Emilie. En dat kleine is nou net het probleem hier. De Vitara is al geen veelvoorkomend model in Nederland (al zijn de rijders hiervan uiteraard van harte welkom hier), laat staan dat je ze hier tegen gaat komen. Maar even zo goed, veel succes met je zoektocht.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Suzuki Vitara Freaks gezocht voor nieuwe campagne!

Bericht door WizardOfOss »

Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat liefhebbers van oudere Vitara's al direct worden buitengesloten...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Emilie
.
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2016, 23:00

Re: Suzuki Vitara Freaks gezocht voor nieuwe campagne!

Bericht door Emilie »

HondArd schreef:Welkom op dit kleine forum Emilie. En dat kleine is nou net het probleem hier. De Vitara is al geen veelvoorkomend model in Nederland (al zijn de rijders hiervan uiteraard van harte welkom hier), laat staan dat je ze hier tegen gaat komen. Maar even zo goed, veel succes met je zoektocht.
Dank je wel! Ben me bewust van de lastigheid, daarom dat we zoveel mogelijk fora aanspreken ;-) en hoop toch op mond-op-mond-reclame. Bedankt in elk geval, erg vriendelijk!
Emilie
.
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2016, 23:00

Re: Suzuki Vitara Freaks gezocht voor nieuwe campagne!

Bericht door Emilie »

WizardOfOss schreef:Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat liefhebbers van oudere Vitara's al direct worden buitengesloten...
Snap ik... de reden dat we hiervoor gekozen hebben, is omdat we mensen die een nieuwe Vitara willen aanschaffen, zo accuraat mogelijk kunnen laten weten hoe deze nieuwe Vitara in de praktijk bevalt. Anders is de informatie die ze krijgen wellicht niet van toepassing op de auto die zij zullen kopen, en dat wilden we voorkomen.

Groetjes!
Plaats reactie