Waarop stemde jij?

Wat je nergens anders kwijt kan

Waarop stemde jij?

VVD
1
13%
CDA
0
Geen stemmen
PVDA
2
25%
Groenlinks
2
25%
PVV
0
Geen stemmen
SP
0
Geen stemmen
D66
1
13%
SGP/christenunie
0
Geen stemmen
Lokale partij
2
25%
TON
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Martin »

Groen Links, voor het eerst. Een beetje tot mijn eigen verbazing. Ik ben benieuwd hoe ik er over 3 maanden over denk.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Joël D.
.
.
Berichten: 851
Lid geworden op: 16 feb 2010, 20:04
Locatie: Bennebroek

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Joël D. »

Waar is de optie: "Ik mag nog niet stemmen want ik ben te jong". :angel:
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Leeuw »

Joël D. schreef:Waar is de optie: "Ik mag nog niet stemmen want ik ben te jong". :angel:
Dan mag jij nog niet in dit topic komen, foei scheer je weg, je mag geen mening hebben.

nee, ik heb zelf het aantal poll-keuzes op 10 gezet, dus er was geen plek meer voor zoiets dergelijks.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Wanneer was het bij jullie voor de laatste keer gemeenteraadsverkiezingen dan? Daar mag maximaal maar 4 jaar tussen zitten.
7 maart 2006. Worden dus een lange 4 jaar...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door ViveLaFrance »

Voor mij uiteindelijk toch de PvdA na getwijfeld te hebben over GL en D66. Na 9 juni mogen deze 3 partijen wat mij betreft in één kabinet met eventueel de VVD en de PvdD.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door Jurjen »

Sander, als je nog een paar pagina's gezeik over de SP vol wilt schrijven, graag! Ik lees weinig liever :clap:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door WizardOfOss »

Eigenlijk valt het heel kort samen te vatten: het is gewoon een bijna net zo enge partij als de PVV, altijd maar afgeven op rechts zonder zelf met concrete/realistische oplossingen te komen, met gelukkig een oervervelende Agnes Kant die hard bezig is de partij de nek om te draaien.

En lokaal? De 4e industriestad van Nederland met onder meer het grootste transportbedrijf van Europa is nog altijd alleen via een veel te smalle 2-baans weg met drukke spoorwegovergang vanaf de snelweg te bereiken, al sinds de oprichting slaagt de SP erin plannen voor verbreding tegen te werken (een punt wat de (structureel kleine) VVD al sinds de jaren '70 op hun programma schijnt te hebben staan). En TOP Oss mag op geen enkele manier in hun voortbestaan geholpen worden, niet met leningen (tot op zekere hoogte mee eens), maar ook niet met een wijziging van een bestemmingsplan zodat ze op hun ongebruikte terrein een supermarkt (waar in die wijk al jaren om wordt geroepen) zouden kunnen laten vestigen. En ik geloof er al niet meer in dat dat ik nog ga meemaken dat in Oss een mega-discotheek gebouwd zal worden, een project waar ze al sinds ik in Oss woon mee bezig zijn, en waarvan een jaar of wat geleden het Brabants Dagblad een speciale jubileum-bijlage had vanwege het 10e bijna definitieve maar toch afgeschoten plan. Ondertussen worden al jaren subsidies van alle niet-sportverenigingen tot het minimum uitgewrongen maar kan er wel eenmalig een halve ton naar de archeologenvereniging voor aanschaf van vitrines, een vereniging waar een SP-wethouder toevallig lid van is. Openbaar vervoer in Oss is een lachertje geworden. Oss is één grote 30km-zone overladen met drempels geworden, met een groot tekort aan doorgaande wegen, met name bij de diverse nieuwbouwwijken (waar naar landelijk voorbeeld vrijwel alleen dure woningen worden gebouwd, niks voor starters). We schijnen een relatief lage OZB te hebben, maar dat wordt structureel gecompenseerd door WOZ-waardes die tientallen procenten te hoog worden ingeschat, waarbij bezwaren nagenoeg kansloos zijn. En zo is er vast nog wel meer, dit waren alleen een paar zaken die me zo waren bijgebleven van de afgelopen jaren met steeds de SP als veruit grootste partij en (dus) in het collega van B&W.

Maar ach, is het elders beter?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door weer een forummer »

WizardOfOss schreef:Eigenlijk valt het heel kort samen te vatten: het is gewoon een bijna net zo enge partij als de PVV, altijd maar afgeven op rechts zonder zelf met concrete/realistische oplossingen te komen, met gelukkig een oervervelende Agnes Kant die hard bezig is de partij de nek om te draaien.
Jan wordt node gemist.
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door weer een forummer »

Je zal in Almere wonen... :oops:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Waarop stemde jij?

Bericht door WizardOfOss »

weer een forummer schreef:Jan wordt node gemist.
Absoluut. Ik was het niet met zijn standpunten eens, maar hij wist het wel te verkopen. Ze kunnen Kant net zo goed vervangen door een cassettebandje. De politieke variant op Sky Radio...
weer een forummer schreef:Je zal in Almere wonen... :oops:
Dan zou ik heel snel verhuizen. Onbegrijpelijk. Dat mensen niks meer zien in de gevestigde orde kan ik nog wel begrijpen. Maar dat ze dan zo makkelijk in die walgelijke praatjes van de PVV trappen blijft me iedere keer weer verbazen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie