Waan van de Week

Wat je nergens anders kwijt kan
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Waan van de Week

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:je kunt je ook helemaal te goed doen aan een uitvoering die van A tot Z aan je wensen voldoet. Gek genoeg is dat voor lang niet alle concurrenten zo vanzelfsprekend, althans, dat is mijn ervaring.
Dat doen ze heel slim, want mijn oom moest voor vloermatten in zijn nieuwe Golf bijbetalen. Vond ie niet chic.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Waan van de Week

Bericht door Martin »

WizardOfOss schreef:
weer een forummer schreef:
WizardOfOss schreef:Zullen we het maar tot de van oorsprong Duitse merken beperken, met hooguit Ford als uitzondering? Niet dat ik denk dat iemand die uitzondering nodig zal hebben, maar toch...
Ford GT?
Die had ik kunnen verwachten, en kunnen uitsluiten door het te beperken tot de Europese tak van Ford. Al wordt de laatste jaren die grens ook al wat vager.
Je vraagt er om. De laatste tijd kom ik smorgens zo'n helgroene tegen. Het is waarschijnlijk iets te opvallend voor mij, maar in basis is het wel een dikke auto. Mijn voorkeur is een witte.
Afbeelding
:shiny:
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Waan van de Week

Bericht door Leeuw »

ook wel een lekker ding idd, in de buurt waar ik woon staat zo'n witte
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Waan van de Week

Bericht door HondArd »

Ik heb eigenlijk twee/drie moderne Duitsers die ik wel te pruimen vind.
Mercedes B-klasse / Mercedes C-klasse / Porsche Cayman.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Waan van de Week

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:Ik heb eigenlijk twee/drie moderne Duitsers die ik wel te pruimen vind.
Mercedes B-klasse / Mercedes C-klasse / Porsche Cayman.
Tjee, op de B-klasse na komen we zowaar erg overeen
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Waan van de Week

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:Nee, een F40, een SL65 AMG, die komen echt in aanmerking :lol: Nou, da's helemaal een dikke FAIL :bonk: . Meer dan 95% van de mensen kan zo'n auto niet eens betalen, laat staan dat ze er mee kunnen rijden en je gaat je er hoe dan ook ooit ergens mee klem rijden.

Zeg, maar meneer de autoknuffelaar. Wat voor auto had ik ook alweer? En heb ik die genoemd als beste auto aller tijden? Waar blijft trouwens jouw "beste auto".
Een S65 Ard. Met een S-klasse kan je de (meeste) parkeergarage's nog wel in. Al is de S65 er volgensmij alleen in de lange versie. Je betalen argument is natuurlijk weer volkomen onzin. De term 'beste' heeft geen drol met betaalbaarheid te maken. Daarnaast is juist zo'n ding verschrikkelijk makkelijk te rijden, er is geen drol aan.

Maarja, ik zit me elke keer weer af te vragen waarom ik nog reageer hier.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Waan van de Week

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Maarja, ik zit me elke keer weer af te vragen waarom ik nog reageer hier.
Omdat wij benieuwd zijn naar jouw favoriete, moderne Duitser :yes:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Waan van de Week

Bericht door nvdw »

Jurjen schreef:De term 'beste' heeft geen drol met betaalbaarheid te maken.
Het staat iedereen natuurlijk geheel vrij om 'beste' te interpreteren zoals hij wil. De beste auto maken voor honderd miljoenmiljard euro is niet zo'n opgave. De beste auto maken voor een x bedrag is dat zeker wel.

Daarom snap ik ook niet waarom zo'n vraag waar duizenden antwoorden op mogelijk zijn moet ontaarden in een bitchfight.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Waan van de Week

Bericht door ViveLaFrance »

nvdw schreef:Daarom snap ik ook niet waarom zo'n vraag waar duizenden antwoorden op mogelijk zijn moet ontaarden in een bitchfight.
Tja, vergissen is menselijk, maar dat schijnt hier niet te mogen :blont:
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Waan van de Week

Bericht door weer een forummer »

ChrisRenault schreef:
nvdw schreef:Daarom snap ik ook niet waarom zo'n vraag waar duizenden antwoorden op mogelijk zijn moet ontaarden in een bitchfight.
Tja, vergissen is menselijk, maar dat schijnt hier niet te mogen :blont:
Ach, het ligt allemaal wat dieper tussen deze heren, denk ik. Twee mensen met een sterke mening die zich ergeren aan elkaar. En Ard heeft inderdaad een grote gave dat andere mensen zich aan zijn uitgesprokenheid kunnen storen. Ik ben het ook vrijwel nooit eens met Ard maar ik kan er wel om glimlachen. :)
Laatst gewijzigd door weer een forummer op 28 aug 2011, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie