Niet-alledaagste klassiekers.

Wat heb je nu weer gespot?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door WizardOfOss »

Geinig karretje, niet mooi, wel geinig.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door HondArd »

Ik sluit me helemaal bij Wizard aan.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door weer een forummer »

Vanmorgen kwam ik tijdens een wandeling een Alfa Romeo club tegen in Wormer. Wat heerlijk om dat allemaal langs zien komen :yummie: Hoogtepunt was voor mij een gifgroene Junior Z(agato) maar ook van andere Alfa's was het genieten, zoals een 2000 GT Veloce, GT Junior, Alfetta, diverse Spiders, een Alfasud ti en modernere auto's als de 156, Mito en zelfs een nieuwe Giulietta. Ik liep samen met mijn moeder en die begon ook mee te praten na mijn verrukking: "Kijk Bert weer één!" zei ze toen een Hyundai aangereden kwam :nopompom:

Later in de ochtend reed nog een zwarte Ferrari F430 voorbij. :pompom:
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door Leeuw »

mooi spul
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door Martin »

foto's van de Alfa's (klik)
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door HondArd »

Leuk hoor, die Alfa's. Het leek er wel op dat afgelopen zondag die meeting naar Zwitserland was verplaatst, want daar reden kort na elkaar ineens twee geprepareerde 75's voorbij.

Verder ben ik nog veel meer leuk spul tegengekomen. Ik zal het maar niet hebben over de vele 911's, want dat is rondom Lugano de VW Golf onder de sportwagens. Dan is het ineens een welkome afwisseling als je een R8 of Gallardo tegenkomt. Een GT-R is dan welhaast een hele verademing. Maar we waren zaterdag al klaar met het huisje, en besloten toen een stukje te gaan rijden. Kwamen we langs een industrieterein in een file te staan toen mijn oog al van ver viel op iet wat maar één auto kan zijn. We reden zo langzaam dat ik ruim de tijd had om mijn telefoon te pakken en een foto te nemen.
Afbeelding

Bij een tankstation in Luxemburg kwam ik ook nog dit tegen. Weet niet welk merk en type dit is, maar ik was in ieder geval niet de enige die deze sigaar op wielen uitgebreid aan het bewonderen was.
Afbeelding Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door Leeuw »

gaaf ding zeg
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door HondArd »

Ben al heel wat leuks tegengekomen hier. Verscheidene Aston Martin's (geen Rapides), Maserati's, Ferrari's, Porsches (vooral Panamera) en Corvette's. Tegenwoordig is het een beetje een spelletje met mijn dochter, want als ik haar op een bijzondere auto wijs, dan wil ze die uiteraard ook zien en is ze weer eventjes zoet op de achterbank.
Maar naar aanleiding van een "foutje" in een plaatsje verderop is ineens elke roadster een "blitse auto". We zagen een (AC) Cobra staan (met Nederlands kenteken), en ik had met haar afgesproken dat we naar die blitse auto gingen kijken als we eerst rustig op een terasje iets gingen drinken. Net toen we aankwamen wilden ze net wegrijden en was het zwaaien en toeteren, heel leuk.
Vandaag zag ik wederom een bijzondere auto met nederlandse plaat, namelijk een Citroën SM. Helaas wel met de foute US koplampen, maar wederom zat mijn dochter weer aandachtig dat geval te volgen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door #3 Micha »

Vandaag gespot, in combo met een Aero 1000:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Niet-alledaagste klassiekers.

Bericht door Jurjen »

:worshippy:
Plaats reactie