Micha en Joël D.'s spottopic

Wat heb je nu weer gespot?
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door #3 Micha »

Bij deze een spottopic van ons met de leukste en bijzonderste spot. De foto's, gegevens en beschrijving komen van ons van autogespot en kunnen dus al een tijdje oud zijn. Voor al onze spots, zie hier. De dikgedrukte zijn degene die ik zelf gaaf of leuk vind :''D.

Van oud naar nieuw (het zijn ze lang niet allemaal):
Spoiler: show
Merk: Maserati
Type: Quattroporte Executive GT
Land: Italy
Plaats: Rome
Details: Ik kwam deze bijzondere Quattroporte op twee plekken tegen. Het zwaailicht maakt hem af vind ik.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: V8 Vantage N400 Roadster
Land: Germany
Plaats: Dreifelden
Details: Combo met 911 Targa 4S + 996 Turbo Cabriolet.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Lamborghini
Type: Countach 25th Anniversary
Land: Germany
Plaats: Kempten
Details: Bijzondere spot voor Zuid-Duitsland. Eerste gele Countach 25th Anniversary op de site. Bestuurder zwaaide nog en gaf eens lekker gas.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Ferrari
Type: 550 Maranello
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Prachtige Ferrari, eigenaar is ook in bezit van een Audi S5 en een Land Rover Range Rover. We wisten al dat deze daar stond maar voor het eerst hebben we hem eigenlijk buiten zien staan, dus gelijk maar even aangebeld. Eigenaar bedankt.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Ferrari
Type: F430 Spider
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: We kwamen uit het dorp en reden terug naar huis toen ik opeens deze grijze Spider de straat in zag rijden. Toen hij hem vervolgens ook nog eens midden op de weg parkeerde was het plaatje helemaal compleet. Vind de foto's persoonlijk erg goed gelukt, wat denken jullie?
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Ferrari
Type: 599 GTB Fiorano
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Deze heb ik al een aantal keer zien staan, maar nu heb ik eens de kans gegrepen om aan te bellen en foto's te maken. Combo met E63 AMG (had ik al eens gespot, nu opnieuw geupload).
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: BMW
Type: M3 CSL
Land: Germany
Plaats: Düsseldorf
Details: Deze stond vlakbij onze auto in de garage, foto's zijn best aardig gelukt vind ik.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 996 Turbo
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Blijft gaaf in zo'n kleur, dat ik ook de reden dat ik hem upload, zo'n ding moet je niet in het zwart of grijs hebben. Gaf een paar keer lekker gas.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 997 Turbo Cabriolet
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Eerste spot met m'n nieuwe camera, moet nog wel een beetje oefenen.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Tesla Motors
Type: Roadster 2.5
Land: Netherlands
Plaats: Hoofddorp
Details: Op weg naar m'n ouders hun werk zagen we deze staan. Totaal niet verwacht op die plek, toch leuk om eens te spotten en best bijzonder. Eigenaar bedankt!
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Lotus
Type: Exige S
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Eerste Exige voor Heemstede. Eerste Lotus voor mezelf. Ongelofelijk gaaf apparaat zeg! Ik had hem al eens eerder zien staan toen ik uit school kwam, maar eigenlijk nooit foto's gemaakt. Maar nu toch even aangebeld. De eigenaar woont in Houten. Hij had hiervoor een Lotus Elise. Toch een leuke vooruitgang! Ontzettend aardige eigenaar ook trouwens, maar hoe een man van bijna 2 meter in zo'n auto past is mij een raadsel. Vond de foto's wel aardig gelukt zelf, maar hij stond wel wat krapjes ingeparkeerd.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Maserati
Type: Quattroporte
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Nou, dit lijkt me wel een verdiende spot. In m'n tussenuur reed ik een rondje, en toen kwam ik twee spotwaardige auto's tegen, deze en een Panamera Turbo. Dus ik dacht; 'laat ik even naar huis toe rijden en m'n camera halen'. Dus zo gezegd zo gedaan, ik m'n camera gehaald en na een halfuurtje fietsen kwam ik terug. Die Panamera was al weg, maar deze stond er nog wel. Dus ik foto's maken. Ik zie een politiebusje staat, niets bijzonders zou je denken, maar opeens doet hij z'n zwaailicht aan en rijd de hoek om richting mij. Aangezien ik op de weg was om een foto te maken ga ik uiteraard aan de kant. Maar het busje stopt voor m'n neus en er stappen twee heren in uniform uit, en die vragen aan mij: 'Wat zijn wij aan het doen.' Dus ik: 'Ik maak foto's van deze auto meneer'. 'Dat is wel een beetje verdacht hè, foto's maken van zo'n dure auto en met je capuchon op.' 'Ja anders gaat m'n haar zo raar zitten op de fiets.' 'Ja mogen we je ID even zien.' 'Ja hoor', zeg ik. 'Dus we gaan je nu wel registeren.' 'Waarom?' 'Nou je bent verdacht, als die auto gestolen wordt weten we je te vinden.' 'Waar slaat dat nou weer op? Ik maak gewoon foto's voor mezelf, dat is m'n hobby.' 'Ja, maar je staat nu wel geregistreerd. Mogen we even kijken wat er nog meer op je camera staat.' '...' 'O, okay' 'Jullie horen hier nog wel van.'
Dus, nu sta ik geregistreerd omdat ik foto's maak van een auto . Je moet er wat voor over hebben toch?
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: Rapide
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Gloednieuwe Rapide, en dat in Heemstede. Heerlijk . De eigenaar moest even voor het stoplicht wachten dus ik had genoeg tijd voor de foto's. Later hoorde ik van m'n vader dat hij bij ons door de straat reed.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: CL 63 AMG C216 2011
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Zijn er nog niet veel van gespot zie ik nu. Echt ontzettend gave bak, één van de gaafste AMGs van het moment wat mij betreft. Vond de foto's wel aardig gelukt, vooral als omdat ik heel weinig tijd had.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 997 Turbo MkII
Land: Austria
Plaats: Vienna
Details: Dit is de vetste Turbo die ik ooit heb gezien. Echt, wat een waanzinnig ding zeg! En die velgen maken het helemaal af.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Ariel
Type: Atom
Land: Austria
Plaats: Vienna
Details: Wat een racebak! Echt onwerkelijk om zoiets gewoon tussen het verkeer tegen te komen! Beste spot van onze vakantie.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Audi
Type: RS6 Avant C6
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: Ja, opnieuw geüpload, maar niet zonder reden. Deze heerlijke RS6 is namelijk verheerlijkt met een matwitte wrap, en dat staat zeker niet slecht. De foto's van de matwitte zijn in Vijfhuizen, de rest in Bennebroek. Tevens de eerste (halve) spot met m'n polarisatie filter (die ik twee weken geleden voor m'n verjaardag kreeg). Hopelijk worden m'n foto's nu wat beter. In ieder geval een leuke spot voor mij.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: Carrera GT
Land: Germany
Plaats: Rüdesheim
Details: Eerste spot voor Rüdesheim, en wat voor één! Onze best spot tot nu toe. Kwam in Rüdesheim ook nog een Wiesmann, S5 cabrio, DBS Volante, een zooitje Carrera S'en, E63 S212, en nog wat leuk spul tegen. Vond de foto's ook best aardig gelukt al zeg ik het zelf. Oja, combo.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: DBS Volante
Land: Germany
Plaats: Rüdesheim
Details: Wat een prachtige wagen, echt heerlijk, helemaal als Volante.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: BMW
Type: 1 Serie M Coupé
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Wat een heerlijk bommetje zeg.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: BMW
Type: M3 GTS
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: De grotere broer van de 1 M-Coupé. Ook zo lekker.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Honda
Type: NSX 2002
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Deze lekkere NSX stond samen een vriendje op één van de vele parkings van de Nürburgring. En wat is hij mooi zeg!
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Maserati
Type: A6G/54 Zagato Coupé
Land: Italy
Plaats: Firenze
Details: PRIMEUR! We waren foto's aan het maken van een AC Cobra Coupé toen we iets hoorden brommen. Eerst dachten we dat het om een Ferrari 250GT SWB ging, maar na het zien van de drietand was het al snel duidelijk dat het een Maserati was. Na wat research bleek het te gaan om een zeer zeldzame A6G54. Hier zijn er slechts 63 van gemaakt. Deze specifieke auto heeft ook meegedaan aan de Mille Miglia 2009, wat ook te zien is op het bordje aan de voorzijde. Dit bewijst o.a. dat het gaat om een echte versie met historie. Tevens is deze auto door Zagato ontworpen.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: AC
Type: Cobra 427 Coupe
Land: Italy
Plaats: Firenze
Details: We kwamen deze prachtige auto tegen toen we naar het Piazzale Michelangelo (een plein waar je uitzicht heb op Firenze) reden. De AC Cobra 427 Coupé is niet voor straat geleverd, maar was ontworpen voor het Le Mans zodat er een hogere topsnelheid behaald kon worden.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Chevrolet
Type: Corvette C5 Convertible
Land: Italy
Plaats: Bormio
Details: Misschien is een Corvette C5 niet zo bijzonder, maar het gaat bij deze spot vooral om de plek waar hij gespot is. Deze eerste drie foto's zijn gemaakt op de Gaviapas, een pas die loopt van Ponte di Legno naar Bormio, de plek waar ook de Stelviopas begint. De Gaviapas behoort tot de hoogste en mooiste passen van Europa. Tevens is het een hele smalle pas, op veel stukken niet breder dan drie meter, daarom zijn er veel plekken gemaakt om uit te wijken. Het zal dan ook niet gemakkelijk zijn geweest om met een auto van bijna 1 meter 90 breed daar te rijden met in je achterhoofd houdende dat je een auto tegen kunt komen. De laatste twee foto's zijn gemaakt op de Stelviopas, de pas die bij veel mensen hier waarschijnlijk wel bekent is. Een uur later kwamen we hem nog een keer tegen. Volgens ons een leuke spot, ook al is de auto in dit geval niet heel bijzonder.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Lamborghini
Type: Diablo VT
Land: Netherlands
Plaats: Haarlem
Details: We zaten te wachten voor een winkel op onze ouders toen m'n broer zei dat het wel leuk zou zijn als er nu wat leuks langs zou komen. 'Ja een Lambo of Ferrari ofzo', antwoordde ik. Lopen we terug de winkelstraat in en opeens hoor ik iets, ik kijk naar links en zie iets geels gaan. Dat is toch geen Lambo dacht ik bij mezelf. Maar jawel, dat is het wel. Wij erachteraan rennen, maar toen liet de jongen die erin aan het lessen was de motor afslaan, zodat wij wat foto's konden maken. BRUUT!
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: BMW
Type: AC Schnitzer ACS3 Sport Convertible
Land: Germany
Plaats: Sonthofen
Details: Ik stond wel versteld toen ik dit zag staan. Ik kom al 16 jaar in dit gebied en deze plaats, maar nog nooit had ik hier wat gespot. En dan opeens een tuning topspot (voor ons in ieder geval). Later kwam er ook nog een witte X6M aanrijden (van dezelfde eigenaar). Heel gaaf, dat is zeker.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: SLS AMG Roadster
Land: Germany
Plaats: Friedrichshafen
Details: Spot van een tijdje terug.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Ford
Type: Mustang GT 500C Cervini
Land: Italy
Plaats: Bormio
Details: Topspot. Eerste blauwe GT 500C Cervini gespot, en de dikste Mustang die ik ooit heb gezien. Ik weet niet of ik hem in het blauw nou mooier vind dat grijs, maar hij is wel erg gaaf.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Donkervoort
Type: D8 Zetec Sport
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Een bijzonder exemplaar, aan de sleepkabel! Defectje of tot gewoon geen brandstof meer? Ik weet het niet, maar het is wel een rare gewaarwording om tegen te komen.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Jaguar
Type: XJL Supersport
Land: Netherlands
Plaats: Haarlem
Details: Heerlijke XJL, best exclusief ook nog. Wat een zalige kleur, en met blauw dashboard.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Ferrari
Type: 360 Modena
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Wát een zalige 360. In basis is het een 360 Modena, maar hij is door een bedrijf in Duitsland uitgevoerd als Challenge Stradale maar zonder de nadelen daarvan. Zo is het comfort gebleven en zijn er een aantal luxe zaken nog steeds aanwezig. En wat een prachtige geluid kwam er uit het uit de Challenge Stradale overgenomen uitlaatsysteem zeg! Helaas werkte de zon niet erg mee bij het foto's maken, maar misschien krijgen we nog eens de kans voor betere foto's als we hem nog eens tegenkomen. Eigenaar, ontzettend bedankt voor uw tijd!
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Bentley
Type: Brooklands 2008
Land: Germany
Plaats: München
Details: Wat een gaaf ding zeg, echt een prachtige klassebak.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Bentley
Type: Continental GT 2012
Land: Germany
Plaats: München
Details: Onze eerste 2012, best een tof ding eigenlijk in het echt.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Bentley
Type: Mulsanne 2009
Land: Germany
Plaats: München
Details: We zagen een Morgen en een GranCabrio voor onze neus voorbij rijden en gingen erachteraan toen we vervolgens bij dit hotel kwamen, en dat was ook wel een aangename verrassing. Toffe combo dacht ik zo.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 997 Carrera 4S Cabriolet MkII
Land: Germany
Plaats: München
Details: Dit is zonder twijfel de mooiste 997 die ik ooit gezien heb, wat een heerlijke combinatie.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: SLS AMG
Land: Germany
Plaats: München
Details: Te lekker voor woorden.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: 300SL Roadster
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Ik presenteer U met trots: onze 250ste spot! En dat is er niet zo maar eentje, het is er namelijke een van een legendarische serie, een 300SL Roadster. Wat deze spot nog iets bijzonderder maakt is het aantal personen aanwezig in deze auto, namelijk vier. Ook is er nog een combo te zien met een Aero 1000 en is dit prachtige exemplaar voorzien van een hardtop, ook een niet alledaagse aanwezigheid op deze schoonheid.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Merk: Lotus
Type: Evora
Land: Netherlands
Plaats: Katwijk
Details: Wat een heerlijke Evora op een heerlijke locatie. Eerste spot met m'n nieuwe Pentax K-5. Ook nog een combo.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Audi
Type: Rieger S5
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Over onverwacht gesproken. We kwamen net aan op de kerstmarkt, het was al een beetje aan het schemeren en toen zag ik dit rijden, dus ik een sprint ingezet en hem nog redelijk kunnen platen. En dat geluid, wow!
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Land Rover
Type: Range Rover Sport Lusko Individual
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Pas op, spoiler alarm!! Of het mooi is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het een primeur is. Weet iemand hier meer over?
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: DBS
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: Dit had ik dus echt niet verwacht! Super auto, super kleur en super geluid!
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: C 63 AMG Estate 2012
Land: Germany
Plaats: Sonderdorf
Details: Onze eerste 2012 in een prachtige kleur, hij viel lekker op zo natuurlijk bij de skipiste.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 9ff BT2
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Heerlijk ding dit, jammer dat ik niet meer foto's heb, maar als je zoveel dingen tegenkomt op een dag lukt het niet om overal 20 foto's van te maken. Maar wat een beauty.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: McLaren
Type: MP4-12C
Land: Germany
Plaats: Adenau
Details: Wat een briljante auto dit, zelfs in Adenau kijk je even om als je dit ziet rijden.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Porsche
Type: 911 Speedster
Land: Germany
Plaats: Adenau
Details: Is het mooi? Ja, het is mooi. Is het zeldzaam? Ja, het is zeldzaam. Maakt het een prachtige geluid? Ja, het maakt een prachtig geluid. Is het een Speedster? Ja, het is een Speedster, jij bent.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: RUF
Type: RT12
Land: Austria
Plaats: Mittelberg
Details: Toch wel even schrikken om dit tegen te komen, en heel erg onverwacht. Maar daarom juist extra leuk.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: SL 65 AMG Black Series
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Wat moet ik hier nu bij vertellen? Volgens mij spreken de foto's voor zich.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: DB5
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Prachtig, weer eens wat anders dan al die moderne bolides.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Wiesmann
Type: GT MF4
Land: Germany
Plaats: Köln
Details: Droomwagen dit, geweldige kleurcombinatie en een prachtig ontwerp. Aardige eigenaar ook nog, wat wil je nog meer als spotter.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Ferrari
Type: 458 Spider
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Nice, jammer dat hij niet even parkeerde, maar je kan niet alles hebben.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Cadillac
Type: CTS-V Coupé
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Prachtig, wat een dikke auto zeg, lekker goed fout.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Audi
Type: R8
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Dik ding, wat het precies is weet ik niet, maar gaaf is hij wel.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: C 63 AMG Coupé Black Series
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Euhm, ja. Slik, dat was even schrikken. Sorry voor de foto's, m'n camera stond nog op MF...
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Bentley
Type: Continental Flying Spur Speed
Land: Germany
Plaats: München
Details: De meeste briljante kleurencombinatie die je kunt hebben op een Flying Spur volgens mij!
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Artega
Type: GT
Land: Germany
Plaats: Düsseldorf
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Aston Martin
Type: Virage 2011
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details: Oude spot.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: BMW
Type: AC Schnitzer ACS4 Sport Coupé
Land: Germany
Plaats: Andernach
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Bentley
Type: Mansory GTC63
Land: Germany
Plaats: Köln
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
_________________________________________________________________________________________

Merk: Mercedes-Benz
Type: SLK 55 AMG R172
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details: Wauw, wat een fraaie auto eigenlijk! Erg fraai in het zwart met rood interieur.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: BMW
Type: Z8
Land: Germany
Plaats: Köln
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Merk: Corvette
Type: C6 Z06
Land: Netherlands
Plaats: Heemstede
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Merk: Dodge
Type: Viper SRT-10 Coupé 2008 ACR
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Lamborghini
Type: Gallardo L-L-Z Design
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Merk: Lotus
Type: Etna
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: Jullie zijn vast wel bekend met de grootste Lotus collectie ter wereld die wordt geveild op het Goodwood festival of Speed. Deze collectie bevindt zich ergens in Nederland. Wij reden naar huis toen we ineens twee grote trucks zagen staan met daarvoor een oude Lotus F1 auto daarnaast. Het was de de Lotus collectie die verscheept ging worden naar Goodwood festival of Speed. Wij hadden absoluut niet verwacht dat deze collectie zich bevond in Bennebroek! Dit is (volgens ons) de mooiste auto van de collectie. Deze auto, ontworpen door Giugiaro, werd in 1984 aan het publiek voorgesteld. Dit is dan ook de enige Etna ooit gemaakt. De auto had toen de eigenaar hem kocht alleen een motor en versnellingsbak en geen remmen, wielophanging, etc. De eigenaar heeft de auto later helemaal rijdend gemaakt.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Mercedes-Benz
Type: CLK DTM AMG
Land: Germany
Plaats: Nürburg
Details:
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Lotus
Type: M250
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: Deel twee van de Lotus grootste Lotus collectie ter wereld. Weer een one of a kind Lotus, namelijk de concept van een auto die gepositioneerd moest worden tussen de Elise en de Esprit. Je zou het dus kunnen zien als de voorloper van de Europa. Het productiemodel is er echter nooit gekomen.
Spoiler: show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Merk: Lotus
Type: M200
Land: Netherlands
Plaats: Bennebroek
Details: Deel 3 van de grootste Lotus collectie ter wereld. Dit model, de M200 genaamd, is op basis van de Lotus Elan, een soort spyder. Ook weer een one of a kind concept auto met nog geen 30 kilometers op de teller. Ook een leuk detail: de stof die gebruikt is in het interieur is oorspronkelijk een stof die gebruikt werd om bikini's te maken.
Spoiler: show
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door #3 Micha op 25 jun 2012, 22:14, 13 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door Martin »

Met capuchon of bontkraagje ben je direct verdacht. :twisted:
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door ViveLaFrance »

Leuk jongens! 8-)
Bizar verhaal bij de laatste Maserati :o Ze hadden beter de persoon die de website op de Maser plakt kunnen registreren... :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door #3 Micha »

Bedankt beide :puh:. Hij is nu helemaal af, maar ik zal hem blijven updaten als ik er weer een leuke spot bij heb :).
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door Leeuw »

He Tof zeg !.
Die Tesla ken ik: staat bij MBC (ofzo) maar het lijkt wel of het dezelfde is als van een collega in het bedrijf waar ik werk?

De Porsche 911 Turbo Cabrio is eigenlijk een enorm protserig gedrocht :silent:
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door #3 Micha »

Die Tesla staat inderdaad bij MBC in Hoofddorp :). Bedankt.
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door #3 Micha »

Vorige week weer twee Tesla Roadster 2.5's, een Maserati Quattroporte Sport GT S 2009 en een Porsche 997 Turbo Cabriolet MkII gespot.

Tevens gisteren naar Italia a Zandvoort geweest, was echt gaaf, veel leuk spul gezien, zoals een Alfa Romeo 33 Giardinetta (genomineerd voor MAAT, nog nooit eerder gezien), een leuk rijtje van een Challenge Stradale, 430 Scuderia, 599GTO en een F40 gespot (op het Circuit ofc). Zal wel eens foto's posten als ik klaar ben met m'n laatste proefwerkweek van dit jaar. En dan op naar de 5e klas :''D.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door HondArd »

Italia a Zandvoort, is een kennis van mij naar toe geweest met zijn kleinzoon. Voor twee flesjes drinken en één pizzapunt(je) was hij €10,50 kwijt.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door #3 Micha »

Ja, je moest ook een uur wachten, echt achterlijk. We hadden drinken mee en zijn daarna gewoon wat in Zandvoort zelf gaan drinken.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Micha en Joël D.'s spottopic

Bericht door WizardOfOss »

Ik vraag me toch af, zijn dergelijke absurde prijzen nu iets typisch Nederlands, ongeacht het soort evenement? Nou vooruit, onze zuiderburen kunnen er op Spa ook wat van. Maar of je nu naar een auto-evenement in Frankfurt, Genève of Tokyo gaat, daar hanteren ze wel vrij normale prijzen.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie