Formule 1 nieuws

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Als ik het goed hoorde, was dat vorig jaar ook zo.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

Dikke race weer.
Die Perez in z'n sauber
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door HondArd »

Ik was het van het begin een beetje aan het volgen, maar na de herstart na die regenbui was het een beetje een saaie bedoening en de koters waren binnen ook niet te houden. Toen ik weer thuis kwam zag ik de huldiging (in de herhaling) en had er toch wel spijt van dat ik hem niet helemaal af gekeken heb.

Ik hoop dat die Perez nog wel even bij Sauber blijft rijden.Hij zou niet de eerste zijn die na een droomstart bij een sub-team de overstap naar Ferrari maakt en daar vervolgens jarenlang geen deuk meer in een pakje boter kan rijden of via een achterdeur de F1 verlaat.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Mooie race van die Perez inderdaad. Het enige wat me niet helemaal lekker zit: dat bericht over zijn boordradio om de boel heel te houden, niet lang daarna gevolgd door een fout. Wat voor motor lag er ook alweer achterin die Sauber? Of ben ik nu een tikje paranoïde?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

Die fout is echt niet met opzet. Maar dat bericht "stay 2nd we need this position"....... :lolno:

Tja, ze kunnen ook natuurlijk niet zonder Ferrari steun. En als een mannetje als Perez even Alonso inhaalt tja dat ligt gevoelig. F1 is te groot en duur om te denken dat het allemaal bij de coureurs ligt.

Maar leuk is anders
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door HondArd »

Zo beredeneerd had Red Bull dan ook nooit voor het fabrieksteam van Renault mogen finishen. Echt, wat een over het paard getild team is dat toch :x
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:Zo beredeneerd had Red Bull dan ook nooit voor het fabrieksteam van Renault mogen finishen. Echt, wat een over het paard getild team is dat toch :x
Leuke woordspeling :)
Maar er zit wel degelijk een verschil tussen Renault en Redbull en de situatie Ferrari Sauber.

Ferrari steunt Sauber en vroeger merken als Minardi met "gratis" motoren, RedBull betaald gewoon een vermogen voor de beste motoren van Renault, wss betere motoren dan Renault zelf gebruikte.

Ik weet niet of sauber nu betaald voor de motoren, maar het is niet vergelijkbaar met redbull
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door HondArd »

Zo beredeneerd is het inderdaad anders. Maar laten we het gevalletje Brawn GP niet vergeten. Toen Honda ermee stopte nam Ross Brawn de toko van Honda over. Echter: er moest wel een andere motor in. Toen konden ze de motoren van Ferrari en Mercedes proberen en uiteindelijk viel de keus op die van Mercedes omdat de Ferrari motoren nogal warm liepen, en dat kon het nog door Honda ontwikkelde ontwerp niet aan. Er werd Brawn geen strobreed in de weg gelegd om dat jaar iedereen aan gort te rijden.
En laten we niet vergeten dat de FIA heel graag Ferrari ziet winnen, terwijl de echte liefhebber gewoon stijd wil zien van begin tot eind ongeacht het labeltje wat op de neus staat van de wagen die wint.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Ach, misschien zoek ik er ook wel gewoon teveel achter, per slot van rekening is ook een tweede plaats voor Sauber al een prachtig resultaat, beter dan door een wanhoopspoging met lege handen komen staan. Maar als ze ooit een kans op een overwinning hadden...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef: En laten we niet vergeten dat de FIA heel graag Ferrari ziet winnen, terwijl de echte liefhebber gewoon stijd wil zien van begin tot eind ongeacht het labeltje wat op de neus staat van de wagen die wint.
Dat gold zeker voor een aantal jaren, maar ik heb het idee dat dat een stuk minder is geworden. Gelukkig, want soms was het beschamend.
Ferrari fan ben ik al even niet meer, ik vind de nieuwe manager, tactiek en coureurs helemaal niets. WTF doet Massa er nog steeds, zelfde gold voor barichello, berger, alesi enz.
Plaats reactie