Formule 1 nieuws

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

De acties zijn dit jaar beter. Volgens Martin Brundle (of was het toch David Coulthard) voelen de coureurs zich blijkbaar onschendbaar, zulke gevaarlijke acties halen ze dit jaar uit.
Als je wel kijkt naar wie er wint, was vorig seizoen spannender met telkens een andere winnaar en het kampioenschap dat in de laatste wedstrijd wordt beslist.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

Ik vind dit jaar en vorig jaar fantastisch. Wordt echt weer zo vet geraced.
Ja dat Vettel vaak wint is jammer voor het kampioenschap, maar het maakt de races er niet minder om.

Het is logisch dat er 1 auto het beste is, dat is de RedBull. Ja, en Vettel is vrijwel foutloos dus 1+1
Ferrari en Shumi vroeger hetzelfde, Prost en Senna + McLaren. Niks nieuws onder de zon.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door HondArd »

Ik vraag me toch af of Vettel echt wel zo veel beter is dan bijvoorbeeld een Webber. Vorig jaar gingen ze in dezelfde auto "redelijk" gelijk met elkaar op en nu ligt Vettel ruim op hem voor, in een op het eerste gezicht dezelfde auto. Je maakt mij niet wijs dat Vettel in één seizoen tijd zo veel beter is geworden.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

De fouten die Webber nu nog steeds maakt, maakt Vettel niet meer. Bovendien had Webber een paar keer pech dat hij met de start slecht weg kwam. Of dat alleen aan de auto lag, is mij niet helemaal duidelijk.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:Ik vraag me toch af of Vettel echt wel zo veel beter is dan bijvoorbeeld een Webber. Vorig jaar gingen ze in dezelfde auto "redelijk" gelijk met elkaar op en nu ligt Vettel ruim op hem voor, in een op het eerste gezicht dezelfde auto. Je maakt mij niet wijs dat Vettel in één seizoen tijd zo veel beter is geworden.
Als Webber poepstarts blijft maken, veel te hard een bocht in duikt zonder frontspoiler is ie gewoon minder goed dan Vettel. Vettel maakte vorig jaar en daarvoor nog wel wat foutjes, maar ik denk dat ie wel heel goed getraind en in z'n vel zit.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

Gave film voor de F1 in Texas
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door WizardOfOss »

Mooi gemaakt filmpje, nu alleen maar hopen dat ze van het circuit ook iets weten te maken.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Martin »

Oké, dus hiervoor was DC onlangs in de VS. Om hem zelf maar even te quoten: "awesome".
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door Leeuw »

De Race in India was schandalig saai (weer eens ouderwets saai) maar om Rowan Atkinson heb ik erg moeten lachen. Het leuke is dat het volgens mij niet gespeeld is.



bijna even mooi als deze

Laatst gewijzigd door Leeuw op 31 okt 2011, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Formule 1 nieuws

Bericht door ViveLaFrance »

Ja leuk :lol: :D Mooiste is die Ferrari-monteur :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie