BMW Tuning
Re: BMW Tuning
Wat een machtig apparaat blijft het ook, en erg mooie foto's !
'Straights are for fast cars, corners are for fast drivers.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: BMW Tuning
Ik zou vele malen liever een E39 M5 bezitten dan een E60 M5.ChrisRenault schreef:Toch wel mooier dan de E60 M5
Die V10 is leuk, maar eigenlijk is de S85 niet zo geschikt voor de M5 vind ik.
Het karakter van de S62 uit de E39 past veel beter bij een auto als de M5.
Ik zag laatst op M5board een kerel die een E39 vond in een showroom met omgerekend nog geen 20.000km op de klok. Die kocht em dan ook direct.
'Straights are for fast cars, corners are for fast drivers.
Re: BMW Tuning
Er stond bij Autohan kortgeleden eentje te koop met 43K km. Dat ding was ook zo weg. Ik ben overigens echt weg van het blok uit de M5, maar op zich heb je gelijk dat de S62 veel meer bij zo'n auto past.
Re: BMW Tuning
Ik ben ook absoluut wel weg van het blok, maar ik vind de combinatie met de auto niet spot on.Jurjen schreef:Er stond bij Autohan kortgeleden eentje te koop met 43K km. Dat ding was ook zo weg. Ik ben overigens echt weg van het blok uit de M5, maar op zich heb je gelijk dat de S62 veel meer bij zo'n auto past.
'Straights are for fast cars, corners are for fast drivers.
Re: BMW Tuning
Ik ben ook geen fan van het TT V8 blok dat er nu in de M5 komt. Gewoon een lekkere dikke atmo.SvenvW schreef:Ik ben ook absoluut wel weg van het blok, maar ik vind de combinatie met de auto niet spot on.Jurjen schreef:Er stond bij Autohan kortgeleden eentje te koop met 43K km. Dat ding was ook zo weg. Ik ben overigens echt weg van het blok uit de M5, maar op zich heb je gelijk dat de S62 veel meer bij zo'n auto past.
Re: BMW Tuning
Een kennis van mij heeft voor korte periode een Alpina B5 gehad, met een compressor.Jurjen schreef:Ik ben ook geen fan van het TT V8 blok dat er nu in de M5 komt. Gewoon een lekkere dikke atmo.SvenvW schreef:Ik ben ook absoluut wel weg van het blok, maar ik vind de combinatie met de auto niet spot on.Jurjen schreef:Er stond bij Autohan kortgeleden eentje te koop met 43K km. Dat ding was ook zo weg. Ik ben overigens echt weg van het blok uit de M5, maar op zich heb je gelijk dat de S62 veel meer bij zo'n auto past.
Maar ik moet toch zeggen dat die aandrijflijn echt spo(r)t-on is i.c.m de auto !
Dat geeft de auto echt het karakter wat het nodig heeft.
En dan is een dikke atmosferische motor natuurlijk het leukst, maar gezien de huidige emissie eisen snap ik de keus voor een V8TT heel goed, en denk ik dat deze ook hartstikke goed bij het type auto zal passen.
'Straights are for fast cars, corners are for fast drivers.
Re: BMW Tuning
Ja idd die grijze CSL, maar precies die foto zie ik hier niet meer. wss niet meer hotlinkebleJurjen schreef:Er staat 1 e46 tussen, de grijze M3 CSL. Dus als je die bedoelt zit je goed.Leeuw schreef:En dit is dan weer niet mijn smaak, ok die E46 (volgens mij -don't shoot-) is wel fraai.
Re: BMW Tuning
Ik kan je voorliefde voor atmo's wel begrijpen, maar hoe ervaar jij het verschil dan tussen een atmosferische en een turbo-geblazen diesel?Jurjen schreef:Gewoon een lekkere dikke atmo.
"The closest to reality car that money can buy"