Opel Corsa

Is ze echt jonger geworden?
Plaats reactie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Opel Corsa

Bericht door ViveLaFrance »

Autoweek schreef:Gelekt: vernieuwde Opel Corsa

Opel heeft de Corsa gereedgemaakt voor de rest van zijn levenscyclus. Volgende maand wordt de gefacelifte Corsa voor het eerst getoond. De eerste foto’s van zijn nieuwe snoet gaan al rond op het internet.
De Opel Corsa is één van de kurken waar dit merk op drijft – belangrijk dus, om ‘m helemaal bij de tijd te houden. Vorig jaar werd de Corsa technisch beter bij de tijd gebracht. Nu is tijd om het uiterlijk wat bij te schaven.
Deze foto’s van de vernieuwde Corsa gaan al rond op het internet. In elk geval zijn er dus nieuwe bumpers voor de kleine Opel en de grille krijgt een wat meer uitgesproken vorm met lekker veel chroom op de neus. Ook de koplampen zijn van een nieuwe soort.
Opel toont de nieuwe Corsa op de autoshow in Bologna, die duurt van 4 tot 12 december. Tegen die tijd komt de volledige informatie vrij.
http://media.autoweek.nl/m/m1fyrasb9fns_800.jpghttp://media.autoweek.nl/m/m1fyrasb62nu_800.jpg

Opel facelift duidelijk in fasen, eerst de techniek en dan het ontwerp, want modeljaar 2010 staat vrij kort in de showrooms. Hij is wel verbeterd, maar de Corsa boeit mij totaal niet in het B-segment.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Opel Corsa

Bericht door Leeuw »

Ik geloof dat ik de huidige mooier vind.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Opel Corsa

Bericht door WizardOfOss »

Ach, het was nog steeds een frisse verschijning in dat segment, en met deze bescheiden facelift oogt ie weer helemaal up-to-date.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
duke
.
.
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 okt 2010, 22:52
Locatie: Altnaharra

Re: Opel Corsa

Bericht door duke »

Heb ooit 7 jaar in een corsa A gereden. Die had nog wat maar dit is echt al jaren een eenheidsworst waar nu weer een nieuwe houdbaarheidsdatum op geschreven is
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Opel Corsa

Bericht door weer een forummer »

Frisse kleuren kunnen veel verbloemen. Die gele is best kek.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Opel Corsa

Bericht door Leeuw »

nou ik vind hem werkelijk afzichtelijk, ook in geel. en ook al ben ik geen opel-hater
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Opel Corsa

Bericht door WizardOfOss »

Het is niet de mooiste of spectaculairste auto, maar vergeleken met de concurrentie is ie toch helemaal zo beroerd niet? Ik bedoel, vergeleken met een 207 is ie prachtig, en ten opzichte van een Polo is ie ronduit sexy. Alles is relatief...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Opel Corsa

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Ik bedoel, vergeleken met een 207 is ie prachtig
Nee, gewoon een nette concurrent, maar absoluut niet mooier.
WizardOfOss schreef:en ten opzichte van een Polo is ie ronduit sexy.
Dat zou je bijna gaan denken. Laatst reed ik achter een Polo, alleen de achterlichten maken de auto al belachelijk :lol: Wat een onkunde!
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie