Kia Picanto

De nieuwe modellen worden hier besproken
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Kia Picanto

Bericht door ViveLaFrance »

HondArd schreef:Fijn voor jou dat jij al met de Picanto gereden hebt, maar er zijn mensen die meer te doen hebben dan alleen maar rondjes rond de kerk rijden in nieuwe auto's. Een gezin met drie kinderen verzorgen/onderhouden bijvoorbeeld. Als jij dit zou doen zou je blij zijn dát je voor de lol eens een keer in een andere auto dan die van jezelf kon rondrijden.
Je hoeft je gezin niet te gebruiken om te duiken. Sowieso beetje zielig, zeuren over een druk gezin. Wat dacht je dan, dat ze je niet nodig hadden? ;)
Anyway, over een auto praten met iemand die uitspraken van de ander gelijk afdoet als 'automatische piloot' is niet handig.
HondArd schreef:Het roept alleen maar hebbe-hebbe-hebbe, van een kind van 2 kan ik het nog begrijpen maar niet van een auto.
Daar hoef jij ons niet van te overtuigen hoor :twisted:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Kia Picanto

Bericht door HondArd »

ChrisRenault schreef:
HondArd schreef:Fijn voor jou dat jij al met de Picanto gereden hebt, maar er zijn mensen die meer te doen hebben dan alleen maar rondjes rond de kerk rijden in nieuwe auto's. Een gezin met drie kinderen verzorgen/onderhouden bijvoorbeeld. Als jij dit zou doen zou je blij zijn dát je voor de lol eens een keer in een andere auto dan die van jezelf kon rondrijden.
Je hoeft je gezin niet te gebruiken om te duiken. Sowieso beetje zielig, zeuren over een druk gezin. Wat dacht je dan, dat ze je niet nodig hadden? ;)
Anyway, over een auto praten met iemand die uitspraken van de ander gelijk afdoet als 'automatische piloot' is niet handig.
Is inderdaad niet handig, dat klopt. Ik zeur trouwens niet over een druk gezin, persoonlijk vind ik dit op dit moment meer leuk dan onplezierig, maar dat heeft wel tot gevolg dat ik voor andere dingen (die ook leuk zijn) niet veel tijd meer heb. Maar als we toch over zielig gaan beginnen: wat is dan iemand die vooral tegen één bepaald persoon (ondergetekende) herhaalt dat hij eens wat meer in verschillende auto's moet gaan rijden om een beter oordeel te vellen, terwijl die persoon al veel verder kijkt dan zijn neus lang is?
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Kia Picanto

Bericht door ViveLaFrance »

HondArd schreef:Maar als we toch over zielig gaan beginnen: wat is dan iemand die vooral tegen één bepaald persoon (ondergetekende) herhaalt dat hij eens wat meer in verschillende auto's moet gaan rijden om een beter oordeel te vellen, terwijl die persoon al veel verder kijkt dan zijn neus lang is?
Is onzin, want ik was laatst ook benieuwd of Tom in de Laguna Coupé had gereden. Verschil zit hem in dat jouw mening vaak gefundeerd is op vooroordelen of insinuaties. Dit verwijt je juist een ander. En als je nu wilt reageren dat ik automatisch Aziatische auto's afkraak, bespaar je de moeite. Daar heb ik Bert namelijk voor :twisted:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Kia Picanto

Bericht door HondArd »

Niks vooroordelen Chris, die cijfertjes van Carbase mag ik van uit gaan dat dat een betrouwbare bron is. En dat is op dit moment het enige waar ik auto's op kan beoordelen.

Eigen fouten toegeven is nog steeds erg moeilijk bij jou hé?
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Kia Picanto

Bericht door weer een forummer »

ChrisRenault schreef:En als je nu wilt reageren dat ik automatisch Aziatische auto's afkraak, bespaar je de moeite. Daar heb ik Bert namelijk voor :twisted:
Zeker! En had ik al gezegd dat ik ook dit "ding" weer helemaal bagger vind :devil:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Kia Picanto

Bericht door ViveLaFrance »

:lol: :lol:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Kia Picanto

Bericht door #3 Micha »

BITCHFIGHT.
Plaats reactie