Buick Verano (=Astra sedan)

De nieuwe modellen worden hier besproken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door WizardOfOss »

Ik dacht dat ie al eens eerder was langsgekomen, maar kan hem niet terugvinden, ik zal me dus wel vergissen.
AutoWeek schreef:Buick Verano is premiumbroer Astra en Cruze

Op het Delta II-platform van de Opel Astra en de Chevrolet Cruze komt Buick met de Verano. Een compacte sedan waarmee de GM-dochter Buick op de Amerikaanse markt Lexus en Audi te lijf wil gaan.

Dat laatste beweert het merk Buick zelf. Om kans te maken tegen Lexussen en Audi stopt Buick de Verano helemaal vol luxe en veiligheidssystemen. Zo zijn tien airbags aanwezig, wordt er in het interieurs kwistig met hout en leer gestrooid en heeft de auto touchscreen navigatie.

Opel Astra-rijders zullen veel van hun auto herkennen in de foto’s van het interieur. Het motorengamma lijkt overigens niet op dat van de Astra. Bij de marktintroductie van de Verano treedt een 2,4-liter viercilinder aan met 177 pk. Later wordt ook een 2.0 turbo leverbaar. De 2.4 is standaard gekoppeld aan een automatische zesbak.

Amerikanen moeten nog even geduld hebben tot het vierde kwartaal van 2011.

Overigens is dit de tweede Buick in korte tijd die de techniek deelt met een model van Opel. Sterker nog, de Buick Regal is een gerebadgete Insignia.
Bron

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door #3 Micha »

Die rare chromen strips achter doen wat mij betreft ontzetten afbreuk aan het design, want verder is het best een nette auto.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door WizardOfOss »

Dat vond ik inderdaad ook al, als geheel zeker geen lelijke auto, maar de achterlichten en die strips verpesten de achterkant behoorlijk.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door HondArd »

Dat chroom rondom de zijruiten vind ik ook behoorlijk storend. Vooral omdat het rondom de voor en achterruit niet zit.
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door ViveLaFrance »

Mwah, ik vind het chroom meevallen :) Persoonlijk erger ik me meer aan het hout bij de hendels :sick:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Dat chroom rondom de zijruiten vind ik ook behoorlijk storend. Vooral omdat het rondom de voor en achterruit niet zit.
Huh? Dat is toch meestal zo bij moderne auto's? Ik kan me er in ieder geval zo snel geen voor de geest halen met ook nog chroom rond de voor- en achterruit, dat is echt iets uit vroeger tijden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door Leeuw »

fokking hell, wat een lelijke voor en achterkant
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Buick Verano (=Astra sedan)

Bericht door weer een forummer »

Deze gaat heel goed verkopen in China.
Plaats reactie