nvdw schreef:Hij rijdt voor Toro Rosso, niet voor Renault. Verstappen is dus net zo goed 'klant' van Renault als zijn team dat is. Zijn kritiek richt zich ook niet op het team, maar op de motorleverancier die zijn zaakjes niet op orde heeft en het team en de individuele coureurs punten kost.
Red Bull heeft tot en met 2016 een contract met Renault, dus zijn team rijdt niet alleen met Renault-motoren, maar ook voor Renault, omdat beide partijen baat hebben bij goede resultaten. Zoals Sven Kramer ook gelinkt is aan de fabrikant van zijn schaatsen en tennissers hun racketleveranciers representeren, zo heeft Max simpelweg een link met Renault. Of was het zijn verdwaalde tweelingbroer die filmpjes maakt in RS-modellen? En maar klagen! Volgende keer lekker met de fiets over het circuit knul
Leeuw schreef:Het reglement laat ook niks meer toe, als het niet in 1x goed is ben je eigenlijk de rest van het jaar de sjaak.
Leeuw schreef:Eigenlijk zeg je dat het dus zo zou moeten zijn dat ze zonder het van elkaar te weten precies even sterk en betrouwbaar moeten zijn. Dat zou echt heel knap zijn
....(.....).....Het zuigt dat er gewoon geen ruimte meer is voor ontwikkeling.
Exact! Daarom vind ik F1 ook niks meer aan. Wie aan het begin zijn zaakjes goed op orde heeft, wordt wereldkampioen. Zoals jij namelijk ook zegt, in dit opzicht is Ferrari eigenlijk teleurstellend bezig gezien hun ambitie om uit de slechte periode te komen. Daarnaast versterken de regels de grote verschillen. Motor vervangen? Prima, maar je wordt wel tien plekken achteruit gezet. Om nog maar te zwijgen van de dubbele punten tijdens de laatste race. Spanning verhogen? Nee, zuivere competitievervalsing.