HondArd's historie

Maak hier een topic aan voor jouw autohistorie
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: HondArd's historie

Bericht door ViveLaFrance »

Eens als het over de vorige Civic gaat. Dat was een typisch voorbeeld van een model waarbij de ontwerpers niet te veel afstand wilden doen van diens voorganger. De huidige Civic bevalt me vooral als sedan best goed. Ook de hatch oogt in het echt minder rommelig.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: HondArd's historie

Bericht door WizardOfOss »

Er staat er bij ons bij kantoor ook eentje op de parkeerplaats, en ook een Mazda 3. En vaak ook naast elkaar. En hoewel de Civic me op zichzelf best bevalt blijft dan toch iedere keer weer het gevoel hangen waarom je dde Honda boven de Mazda zou moeten verkiezen....

De vorige Civic vond ik weliswaar niet lelijk, maar die stond wel heel erg in de schaduw van z'n voorganger. Die op zijn beurt weer bewijst dat tamelijk extreem design ook 11 jaar na dato nog steeds piekfijn kan ogen en dus tijdloos kan zijn.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: HondArd's historie

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Die op zijn beurt weer bewijst dat tamelijk extreem design ook 11 jaar na dato nog steeds piekfijn kan ogen en dus tijdloos kan zijn.
Herhaal dit op AW en je bezorgt de webcare-afdeling van VAG wekenlang werk :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: HondArd's historie

Bericht door WizardOfOss »

:lol:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: HondArd's historie

Bericht door HondArd »

Tijd vliegt! ongeveer 5 jaar geleden besloten om onze eerste nieuwe auto te kopen en raad eens: we rijden hem nog steeds. Geen noemenswaardige problemen eigenlijk. Navigatiesysteem heeft nog wel eens kuurtjes en afgelopen zomervakantie besloot de afvoer van de airco ineens los te schieten, waardoor we het grootste deel van te tijd met een natte voetenruimte rechts werden opgescheept. Pas tegen het eind kwamen we er achter dat de slang los zat. Oh ja, en ergens op onze trip sloeg er een flinke kei tegen de dorpel rechts bij het afrijden van een parkeerplaats, maar dat kan je de auto niet kwalijk nemen, hooguit de parkeerplaats bij Ulpiana. De plannen die we 2 jaar geleden hadden omtrent deze vakantie hebben we toch door laten gaan. Wederom Albanië, maar dan met Athene (Griekenland) en Pristina (Kosovo) erbij. Was tevens onze eerste vakantie met dakkoffer op de auto, kinderen worden groot en de voetenruimte kan steeds minder als opslagplaats gebruikt worden. Maar ze kunnen nog steeds ruim zitten achterin, een grotere auto hebben we nog steeds niet nodig.Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie