Concerttopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

dEUS was gisteren in de Vereeniging helemaal geweldig. De schande van de HMH is daarmee eindelijk uitgewist...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door weer een forummer »

WizardOfOss schreef:dEUS was gisteren in de Vereeniging helemaal geweldig. De schande van de HMH is daarmee eindelijk uitgewist...
Tof! Ik ga woensdag. 8-)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

Ter info, hier de setlist.

Wat mij betreft de hoogtepunten van de avond: Instant Street en Roses. Twee nummers die rustig beginnen om zo op te bouwen naar een alle-remmen-los finale. Maar ook de nieuwe nummers, die me vanaf cd nog niet echt wisten te overtuigen, kwamen er nu heel goed uit. Ik had me voorgenomen tijdens een minder nummer nog even een biertje te gaan halen, maar heb uiteindelijk het gehele concert droog gestaan, een geschikt moment kwam niet...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door weer een forummer »

Ik ben net terug van het dEUS concert en dat was inderdaad erg fijn. De akoestiek in Nieuw Vredenburg viel wel een beetje tegen. De avond begon met een prima voorprogramma (Intergalactic Lovers). Goede zangeres en redelijk goede muzikanten. dEUS had er zelf ook zin in. Het programma was vrijwel identiek aan het programma dat Wizard al heeft gezien.

De toegift was wel vrijwel volledig anders. De heren kwamen twee keer terug. Geen End Of Romance en helaas ook geen Roses :( maar daar tegenover stonden wel Turnpike, Suds & Soda (XL), mijn favoriet Hotellounge :) en Easy. Ik ging erg tevreden naar huis.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Concerttopic

Bericht door HondArd »

Een kleine twee weken geleden genoten van Arsenal in de Lotto Arena. Opvallend vond in wel dat Melvin (mijn eerste goede kennismaking met die band) al meteen aan het begin kwam, maar daardoor kwam het publiek wel meteen goed los. De goede vorm bleef gedurende de rest van het optreden, met afwisselend steviger/rustiger/anderstalig werk. Net zo veelzijdig als de band zelf dus. En op het eind nog een keer Melvin 8-)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Concerttopic

Bericht door WizardOfOss »

weer een forummer schreef:De toegift was wel vrijwel volledig anders. De heren kwamen twee keer terug. Geen End Of Romance en helaas ook geen Roses :( maar daar tegenover stonden wel Turnpike, Suds & Soda (XL), mijn favoriet Hotellounge :) en Easy. Ik ging erg tevreden naar huis.
Dat is wel een heel aangename toegift zo, zou ik Roses zo voor inruilen...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Concerttopic

Bericht door ViveLaFrance »

Gisteravond naar Eurosonic Air geweest :) Di-rect en de Jeugd van Tegenwoordig was leuk, maar Go Back To The Zoo was masterrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8-)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

Leuk zeg.
Van de jeugd vind ik het jammer dat het live niks is terwijl de liedjes altijd zo grappis en goed zijn. Live hoor je daar niet veel meer van terug, het is zo'n zooitje
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Concerttopic

Bericht door ViveLaFrance »

Inderdaad! Gisteren was hun laatste optreden samen werd er verteld, ze gaan eerst even een eigen kant op. Nou, voor een laatse gig was het ronduit belachelijk.
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie