Concerttopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Concerttopic

Bericht door Martin »

Ah, ok. Nee, daar ben ik niet geweest. laatste voor mij was Navarone op een nazomer festivalletje bij Lochem.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

Vorige week was ik bij Editors in HMH, man wat een historisch slecht concert was dat.
Qua zang en muziek was het prima, maar een totaal gebrek aan passie.
2 jaar geleden in Ziggo dome was dan echt geweldig van begin tot eind.

Gisteren naar the Cool Quest geweest, heerlijk feestje. Leuke jonge gasten en leuk basmeisje.
AANRADER om ze te zien voordat ze gehyped gaan worden.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Concerttopic

Bericht door HondArd »

Binnenkort naar Simple Minds in de HMH, in maart naar A-HA in dezelfde locatie, Adam Lambert pikken we mee in April (ook HMH) en dan in juni naar Iron Maiden in de Gelredome.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: Concerttopic

Bericht door Timo »

WizardOfOss schreef:
Gaaf dat je precies dit concert van Melt! 2010 post. Heb dit mee mogen maken vanaf de eerste rij en het was oprecht een van de beste shows waar ik ooit geweest ben (en dat zijn er in totaal al best veel).

Deze week ben ik bijvoorbeeld naar Circa Waves gewest, en een dag later naar Purity Ring. Verder op het programma: eind deze maand Everything Everything, in januari Angel Haze en in februari naar Grimes. En dat allemaal op een kwartiertje fietsen. Vooral die laatste kijk ik al naar uit :yummie:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Concerttopic

Bericht door HondArd »

Denk ik aan Massive Attack dan denk ik aan PinkPop 2003. Was niet mijn vrolijkste jaar overigens want na een relatie van 10,5 jaar werd ik januari dat jaar single. Maar hun optreden aldaar was echt magisch en als gevolg daarvan staat "Angel" in mijn persoonlijke top 10. De lichtshow op de achtergrond ging op een gegeven moment in onvervalst Limburgs het weer voor de volgende dag projecteren (zonneg!)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Concerttopic

Bericht door Jurjen »

Vorige week naar Brit Floyd geweest in de HMH (muzikaal sterk) en volgende week naar Simply Red :clap: . Niet iets wat ik zelf op zou zetten, maar concerten zijn altijd beter dan de muziek zelf.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Concerttopic

Bericht door ViveLaFrance »

Daar ga je geen spijt van krijgen. Ik heb ze een keer live gezien in de Oosterpoort en het was top :thumbup: Eén van de beste concerten die ik heb meegemaakt. Mick Hucknall is een geweldige zanger. Hij wil best stoppen, maar kan het gewoon niet. Optreden zit in zijn bloed.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

2 toffe concerten in het vooruitzicht.

29 Januari: de Staat in Leiden
30 Januari: Memphis Maniacs in Haarlem

Supervette clip, opnieuw uitgebrachjt nummer:


Er is weinig goed materiaal te vinden op de jij-buis maar you get the point, te gekke mashups live en echt heel goed. (beter dan het hier klinkt.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Concerttopic

Bericht door ViveLaFrance »

De Staat ook nog gezien tijdens Eurosonic. Was goed :yes:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Concerttopic

Bericht door Leeuw »

Ja die gasten maken echt lekkere muziek, beetje smaakgebonden, maar daarom heerlijk en afwisselend.

Heb ze denk al een stuk of 6x gezien en de eerste keer jaren geleden op Lowlands. (2009 denk ik)
Plaats reactie