[Live] Waar wil of ga je naartoe?

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Jurjen »

Maandag heb ik in Carre, Amsterdam een van de meest legandarische muzikanten van de afgelopen eeuw live gezien, Don Mclean. Ondanks dat de man 65 is, was dit eigenlijk zonder twijfel het beste concert waar ik ooit geweest was. Ondanks dat er veel meer mensen in Carre zitten geeft hij je het idee dat je met 10 anderen naar zijn liedjes zit te luisteren. Elk nummer is raak, en geen veldvulling tot aan het volgende bekende nummer.

Hij speelt ook gewoon wat hij leuk vind, en dat straalt er ook vanaf. Zijn band zat door de vulkaan vast in de USA, dus Don was samen met zijn gitaar en banjo alleen op het (tot huiskamer omgebouwde) podium. De verhalen tussendoor stonden bol van de humor, en het straalt er vanaf dat hij dit alleen nog doet omdat hij het gewoon leuk vind.

Na afloop van het concert kwam hij niet terug voor een toegift, wat iedereen wat verbaasde. Maargoed, wat kan er nog beter als je net Don Mclean live 'Vincent' (Starry Starry Night) hebt horen zingen?
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

Nou klinkt goed en gezellig. :yes:
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

Normaal ben ik niet zo van die oude mannen die in de jaren '80 hitjes hadden. Dat valt altijd tegen. Ik heb me toch laten verleiden tot aanschaf van kaartjes voor Peter Gabriel, nota bene een zitconcert met compleet orkest :ugeek:
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Jurjen »

Volgende week zaterdag Muse :thumbup:
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door WizardOfOss »

In de Goffert toch? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, hun concert in Ahoy afgelopen jaar was grandioos, maar die show leent zich totaal niet voor een openlucht concert. Ze zullen dat dus ergens mee moeten compenseren. Maar Muse een beetje kennende lukt ze dat vast wel.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Jurjen »

WizardOfOss schreef:In de Goffert toch? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, hun concert in Ahoy afgelopen jaar was grandioos, maar die show leent zich totaal niet voor een openlucht concert. Ze zullen dat dus ergens mee moeten compenseren. Maar Muse een beetje kennende lukt ze dat vast wel.
Ik had ze ook 100x liever in Ahoi gezien. Coldplay in de Goffert was vorig jaar ook dramatisch, maar ik heb meer vertrouwen in de live kwaliteiten van Muse.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Jurjen »

MUSE: WAUW!!! Wat een ongelovelijke topshow. Het hele goffertpark uit zn dak. Fantastisch.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

Een maat stuurde om een uur of 12 ook een erg enthousiast SMS-je
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Jurjen »

Leeuw schreef:Een maat stuurde om een uur of 12 ook een erg enthousiast SMS-je
Stond ie ook nog in de file? Ik stond tot 00:45 vast op de parkeerplaats.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

Dat weet ik niet omdat ze een hotel hebben geboekt in de stad. Dus ik denk dat ze lopend of met ov zijn gegaan.
Plaats reactie