[Live] Waar wil of ga je naartoe?

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

cker, was heerlijk. Niet erg veel in de tenten gestaan maar heerlijk bezig geweest, er was ook niet echt veel dat ik MOEST zien.
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Timo »

Vanavond naar Foals! :D :D

Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door HondArd »

Het is dat ik onlangs op de site van Pinguinradio radio rondsnuffelde, anders had ik gedacht dat dit bandje niet meer bestond.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Leeuw »

nou, is juist erg goed, laatste nummers zijn heerlijk. veel plezier Timo

Pas ben ik naar Peter Gabriel geweest, supergoed. mooie show maar miste wel erg interactie, was net of ik naar een voorstelling zat te kijken ipv live concert.
iets anders was de Staat in een dampende melkweg, heerlijk vunzig en rockend. wat een NL topband :clap:
Laatst gewijzigd door Leeuw op 11 nov 2013, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
.
.
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:49
Locatie: Berlin

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door Timo »

Klopt, ze zijn nu juist "bekender dan ooit" en speelden gisteren in een uitverkochte Vredenburg. Gelukkig merk je niet dat die zaal zo immens groot is als je ergens vooraan staat te springen :D Het was in ieder geval weer een geweldig optreden. Strak gespeeld en een toffe lichtshow.

De Staat, ook tof. Die spelen over twee weken in Mezz waarbij ik eigenlijk achter de bar had moeten werken, maar daar is iets tussen gekomen. Dus die ga ik missen :(
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: [Live] Waar wil of ga je naartoe?

Bericht door HondArd »

Een paar maanden geleden naar een "live" optreden geweest met mijn oudste dochter (is inmiddels al 6 jaar). Elk jaar is er in mijn woonplaats het gratis festival Popelucht waar allerhande bandjes uit de buurt hun kunstjes mogen vertonen. Dus ik dacht: K3 is tot daar aan toe, maar ik wil mijn kinderen graag kennis laten maken met echtere muziek. Dus Popelucht is een uitgelezen kans, het is namelijk erg toegankelijk en je kan weg wanneer je wil. De band die we gezien hebben was een Simple Minds cover band en het eerste nummer was "Waterfront". Mijn dochter vond het in ieder geval erg leuk. Maar daar het "festival" voor iedereen toegankelijk moet zijn was er verderop op het terrein (een park in het dorp) het zogenaamde "Dance Chapel", in een gebouw wat ooit dienst deed als kerkje, waar de locale DJ's mochten stoeien. Ook dat vond ze erg leuk, alhoewel mijn definitie van dance-muziek wel iets anders is dan wat er daar gedraaid werd. Na een uurtje of wat weer weg, was leuk geneog geweest.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie