Sandra is cool!

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Sandra is cool!

Bericht door Martin »

Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Sandra is cool!

Bericht door Jurjen »

Een Razzie op komen halen is wel heel erg cool!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Sandra is cool!

Bericht door HondArd »

Heel dat Razzie gebeuren heb ik nooit serieus genomen. Als die instantie eenmaal een hekel heeft aan iemand dan kan die het op het eerstvolgende moment totaal ontgelden, maar serieus kijken naar wie de slechtste is zit er niet in. Desalnietemin is het wel heel sportief om hem zelf op te komen halen.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Sandra is cool!

Bericht door weer een forummer »

Ik snap haar wel. Het is toch publiciteit en deze publiciteit zou wel eens in haar voordeel kunnen werken.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Sandra is cool!

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Heel dat Razzie gebeuren heb ik nooit serieus genomen. Als die instantie eenmaal een hekel heeft aan iemand dan kan die het op het eerstvolgende moment totaal ontgelden, maar serieus kijken naar wie de slechtste is zit er niet in. Desalnietemin is het wel heel sportief om hem zelf op te komen halen.
Deels waar, maar toch zie ik het anders. Je hebt slechte films en je hebt slechte films. Slechte films omdat er geen budget was en de makers met die beperkte middelen hun mogelijkheden overschat hebben. Niet goed, maar wel begrijpelijk, daar kan ik nog wel enig respect voor hebben. Maar daarnaast worden in Hollywood massa's films gemaakt waarvoor domweg geen excuus is. Torenhoge budgetten, alle gelegenheid echte vakmensen in te huren voor script, regie, acteren en alles wat er nog meer bij komt kijken, the sky is the limit. En toch presteren studio's het dan echt rampzalig slechte films af te leveren. Dat is eigenlijk gewoon crimineel, pure verspilling van geld en talent, en totale minachting van het publiek.

In dat opzicht ben ik het vaker eens met de Razzie's dan met de Oscars.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Sandra is cool!

Bericht door HondArd »

Ik kan me anders die hetze tegen Showgirls nog goed herinneren. Goed, echt geweldig was die film ook niet maar het liet op een gelikte manier zien hoe de Las Vegas showcultuur in elkaar stak..... en de waarheid doet soms pijn.
Daarnaast komt een mede genomineerd zijn bij beste nummer bij een film en daarna ook nog eens bij de razzies over als expres gaan lopen stoken (Aerosmith - I don't wanna miss a thing).
Die Oscars vind ik overigens ook net zo vaak zo niet vaker een bij elkaar geraapt zootje nominaties en toekenningen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Sandra is cool!

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Ik kan me anders die hetze tegen Showgirls nog goed herinneren. Goed, echt geweldig was die film ook niet maar het liet op een gelikte manier zien hoe de Las Vegas showcultuur in elkaar stak..... en de waarheid doet soms pijn.
Satire blijft een lastig iets, zeker als het niet direct als zodanig herkenbaar is. Showgirls was een onbegrepen en daardoor onderschatte film, die mede door die Razzie's is uitgegroeid tot en cult-fenomeen.
HondArd schreef: Daarnaast komt een mede genomineerd zijn bij beste nummer bij een film en daarna ook nog eens bij de razzies over als expres gaan lopen stoken (Aerosmith - I don't wanna miss a thing).
In dat geval was de Razzie-nominatie volkomen terecht, en de Oscar-nominatie ronduit belachelijk. Wat een kutnummer.

Je moet die Razzie's ook vooral niet te serieus nemen. Het gaat helemaal niet om de slechtste film. Zie het eerder als een protest tegen de bagger uit Hollywood in het algemeen. En diegene die daar het best mee weg dreigt te komen is aan de beurt voor de Razzie's.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Sandra is cool!

Bericht door Leeuw »

Ik ken heel die Razzies niet, maar cool dat ze hem zo komt ophalen.

Dus ja Sandra is Cool.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Sandra is cool!

Bericht door Jurjen »

En je bent natuurlijk helemaal stoer als je de volgende avond direct ook je Oscar ophaalt!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Sandra is cool!

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:En je bent natuurlijk helemaal stoer als je de volgende avond direct ook je Oscar ophaalt!
Ja, geweldig! :D
Vive la France, Vive la Différence
Plaats reactie