Algemeen Filmtopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door HondArd »

Het leek inderdaad wel iets uit een film.

Kleine kinderen worden groot. Krap vier jaar geleden is bij mij de eerste koter geboren, en na de zomervakantie gaat ze naar school. Maar wat me helemaal verbaast is dat ze al wat duidelijke voorkeuren heeft, en ik betrap haar er regelmatig op dat ze heel geconcentreerd in de bank TV kan zitten kijken. Dus vandaar dat ik dacht: die interesse in combinatie met die concentratie wordt filmpje kijken met papa 8-)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »

Voor wie een keer echt wil genieten, op RTL7 is nu momenteel een juweeltje van The Asylum bezig: Mega Shark vs Giant Octopus. Hij is al even bezig, maar is precies zo hilarisch als de titel doet vermoeden. En als extra bonus doet ook Reno Raines mee...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »

Zoals was te verwachten bleek Mega Shark vs Giant Octopus echt weer een van de meesterwerken van The Asylum, precies zo geniaal als je met zo'n titel zou verwachten. Beste comedy ooit. Nou ja, het merendeel van de humor was absoluut niet humoristisch bedoeld, maar wat maakt het uit, ik heb me suf gelachen. Per slot van rekening is er een haai die de Golden Gate Bridge opeet, 747's uit de lucht hapt, 500 knopen kan zwemmen, maar ondertussen slechts met moeite een onderzeeër bij kan houden. De octopus komt er wat bekaaider van af, maar lijkt in het eindgevecht ondanks dat de haai tot twee keer toe hetzelfde tentakel eraf bijt de bovenliggende partij te zijn. Niet dat het uitmaakt, zo zijn ze nog aan het worstelen, en zo zijn ze zonder duidelijke reden ineens beiden dood. O, was dat een spoiler?
10/10

Afbeelding
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door ViveLaFrance »

Met alle nieuwe films die jaarlijks gemaakt worden, vind ik het onvoorstelbaar dat dergelijk soort flutwerk op de buis komt. En dat van een niet-filmliefhebber.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door nvdw »

De boog kan niet altijd gespannen zijn... dat geldt voor de filmindustrie, maar ook voor de filmconsument :clown:
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »

ChrisRenault schreef:Met alle nieuwe films die jaarlijks gemaakt worden, vind ik het onvoorstelbaar dat dergelijk soort flutwerk op de buis komt. En dat van een niet-filmliefhebber.
Ja en nee. Tuurlijk, er zijn zoveel geweldige films die zelden vertoond worden, maar het merendeel daarvan valt sowieso niet in de doelgroep van de commerciëlen. En dan kom je toch weer bij de eindeloze reeks middelmatige blockbusters uit, die toch al twee keer per jaar langskomen. En als ik heel eerlijk ben, dan geniet ik toch meer van zo'n onwaarschijnlijk prul als dit, ik heb me echt suf gelachen.

Dit was trouwens de eerste Asylum die een bioscooprelease heeft gehad, met overdonderend succes:
IMDb schreef:Opening Weekend
£433 (UK) (9 August 2009) (1 Screen)

Gross
£433 (UK) (9 August 2009)
$722 (UK)
Ze hebben overigens wel een reputatie, ze zijn zelfs onderdeel van een van de vele Untergang-spoofs:



Nog wel een gemiste kans, er is ondanks alles toch een "sequel" op Titanic. Drie keer raden welke studio daar achter zat...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Jurjen »

Eergisteren Melancholia gezien. Kirsten Dunst heeft daar terecht prijzen voor gekregen, fantastisch acteerwerk. Het intro is te langdradig, en het is nou niet echt een vrolijke film maar het zit prima in elkaar.

Je moet er van houden.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »

Film van Lars von Trier toch? ben daar niet zo'n fan van. Alleen Dogville heb ik helemaal gezien, bij andere films ben ik steeds vrij snel alweer afgehaakt. Talent heeft hij absoluut, maar de man is een kwal eerste klas, en op de een of andere manier straalt dat toch af op zijn films. Niet mijn ding.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »



:bonk:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Leeuw »

:lol: :bonk:
Plaats reactie