Algemeen Filmtopic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Algemeen Filmtopic

Bericht door Leeuw »

Afbeelding
Wat een gave film is dit! :clap:
Paul Kalkbrenner bekend van Sky and Sand Speelt de rol van DJ Ickarus. Net voor de relaese van zijn album wordt hij opgenomen in een kliniek. Het mooie van deze film vind ik dat het alle kanten laat zien van de scene, de mooie en de slechte. En op de koop toe: heerlijke muziek.


Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Bericht door Leeuw »

Ik heb net terug naar de kust gezien naar een boek van Saskia Noort

Prima film, en vooral goed gespeeld.
Gebruikersavatar
#3 Micha
.
.
Berichten: 1377
Lid geworden op: 06 mar 2010, 19:11

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door #3 Micha »

Zaterdag Percy Jackson: The Lightning Thief gezien. Mooie film, goede effecten, leuke verhaallijn, enkel het einde was erg voorspelbaar :(.
Maar toch wel een aanrader, al is het niet echt eng, romantisch of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Leeuw »

is toch een soort Harry P.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Jurjen »

Gister Sherlock Holmes gezien in de bios. Erg gave film, zeker een 8.

Vanmiddag Nixon/Frost gezien. Erg intressant en prima uitgewerkte film die alles over Nixon op een orginele manier verteld. http://www.imdb.com/title/tt0870111/
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Leeuw »

Sherlock Holmes aan het downen, van de week eens zien.

Er is toch nog een nieuwe 3D film uit, lijkt me ook erg gaaf met Johny Depp. LSD in wonderland
Gebruikersavatar
TomSR
.
.
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 feb 2010, 23:19
Locatie: Haarlem

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door TomSR »

Alice in W. viel me tegen. Mooie gemaakt, typisch Tim Burton sfeertje en aankleding, maar niets nieuws. Punten voor stijl, op alle andere vlakken laten ze het liggen.

Een echt slechte film die nu in de bios draait is Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans. Waardeloos acteerwerk en een beetje té warrig. Haalt het bij lange na niet bij de originele semi-cultfilm met Harvey Keitel, die op zich ook niet geweldig is.

Om dit slechte gebeuren te compenseren heb ik mezelf getrakteerd op een Kill Bill-marathon. Fantastische films 8-)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door WizardOfOss »

Afgelopen zaterdag nog Public Enemies gezien, ook met Depp, dat was toch enigszins een tegenvaller. Het ziet er mooi uit, maar de film mist iets, een ziel. Het doet wat documentaire-achtig aan, een ongekleurde weergave van het kat en muis-spel tussen Dillinger en de voorloper van FBI. Daardoor blijven beide kanten echter tamelijk oppervlakkig (met name de rol van Bale stelt nauwelijks iets voor), wat het meer dan twee uur durende verhaal ook niet bepaald boeiender maakt. Depp speelt op de automatische piloot en oogt in het verder perfect getroffen tijdsbeeld totaal misplaatst. En Marion Cotillard mag dan prachtig uitzien en op zich prima acteren, waarom haar personage zo als een blok voor Dillinger valt en hem onvoorwaardelijk blijft steunen wordt totaal niet duidelijk uit de film. Nee, wat mij betreft had hier veel meer in gezeten.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Jurjen »

Ik vond Public Enemies zeer vermakelijk. Heb hem dan wel in de bios gekeken, dat scheelt bij mij altijd nogal.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Algemeen Filmtopic

Bericht door Leeuw »

TomSR schreef:Alice in W. viel me tegen. Mooie gemaakt, typisch Tim Burton sfeertje en aankleding, maar niets nieuws. Punten voor stijl, op alle andere vlakken laten ze het liggen.
Hmm, ben niet zo'n fan van Tim Burton, dezelfde rede als jij noemt, je verwacht veel omdat het er in eerste instantie gaaf uitziet daarna stort het wat in.
Plaats reactie