Top Gear Top Topic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Morgen (zondag) weer van start op de Beeb.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

thx, wat een (positief) verschil met vorig seizoen. En the Grand Tour op Amazon is helemaal belachelijk.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Was inderdaad prima om naar te kijken. Niet zo geforceerd allemaal. Matt zou nog een whiplash aan die botsing over houden. Maar goed dat hij in een Mercedes zat.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Heerlijk aflevering van Topgear vanavond gezien. :clap: Beter dan wat het oude trio in hun laatste seizoen op de BBC lieten. Mocht je het hebben gemist, dan is er maandagavond om 20.00 uur de herkansing.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

Het is vooral heel normaal, maar wel me wat gewone leuke humor.
Zo, die Guilia is best snel...
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Gisteren voor het eerst in jaren Top Gear weer gezien, nu met de nieuwe cast. Was wel een uitzending op Veronica maar toch. Normaal waren Jeremy en consorten voor mijn vrouw een reden om meteen door te zappen, maar nu met onder andere Matt Leblanc is het een stuk aangenamer om naar te kijken. Wel lekker met elkaar aan het dollen maar het gaat eigenlijk nergens over de schreef. Hebben meer mensen dit idee of ligt het aan mij en mijn vrouw? In ieder geval kan ik nu wel voorstellen om naar Top Gear op te zetten. Mijn vrouw kan nu, zonder dat ze haarzelf hoeft te ergeren, gewoon meekijken 8-)
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

was het met of zonder Chris Evans? Ik vond het 2e seizoen nieuwe lichting prima, het eerste nog een beetje kneuterig.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Eerlijk gezegd is me dat ontschoten. Het was in ieder geval de aflevering waarin de "uit zijn krachten gegroeide speelgoedauto" (Ferrari FXXK) aan bod kwam en waarin een special vanuit Kazachstan, met 3 auto's op weg naar een raketlancering.
Laatst gewijzigd door HondArd op 25 sep 2017, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Overigens kwam ik net op de site van Top Gear Nederland een wel heel bizarre auto tegen, M6 met 6 schijven. Geeft wel een mooi opgeruimd motorcompartiment zo 8-)
Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

HondArd schreef:Eerlijk gezegd ie me dat ontschoten. Het was in ieder geval de aflevering waarin de "uit zijn krachten gegroeide speelgoedauto" (Ferrari FXXK) aan bod kwam en waarin een special vanuit Kazachstan, met 3 auto's op weg naar een raketlancering.
Oh, dat is dus het 2e seizoen nieuwe stijl, dus zonder die gillende Chris Evans.
Matt leBlanc en Chris Harris zijn prima !

The Grand Tour (dus top gear old style op Amazon prime) is echt vreselijk, nog een factor 3 erger dan de laatste tijd op BBC
Plaats reactie