Top Gear Top Topic

Vermaak voor oog en oor
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Daar stoor ik me niet aan, overal is reclame. Overigens doe jij net alsof TV ouderwets is, maar genoeg TV-aanbieders hebben de mogelijkheid om de reclame te skippen ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

ViveLaFrance schreef:Overigens doe jij net alsof TV ouderwets is, maar genoeg TV-aanbieders hebben de mogelijkheid om de reclame te skippen ;)
Dat gaat snel veranderen.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Oke...
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door WizardOfOss »

Ik heb het niet zo op "on demand". Om de hele simpele reden dat er dan altijd wel een reden is om iets uit te stellen. Of beter: af te stellen. Ik heb honderden dvd's staan, maar de meeste films daarvan heb ik toch op tv gezien, al dan niet met hinderlijke reclame. En vaak pas nadat ik de dvd al gekocht had. Een stukje dwang wat ik blijkbaar nodig heb.

Ik heb ook weleens wat gemiste afleveringen van TG gedownload, maar het is er nooit van gekomen die te kijken. Dat werkt voor mij gewoon niet echt.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Oh ik vind 'on demand' heerlijk. Zelf kunnen bepalen wanneer je wat wilt zien en hoelang :thumbup: Ik stel het kijken van een TV-programma juist sneller uit als ik op bepaalde tijden moet wachten.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:Haha televisie. Met reclames enzo. Veel plezier.
Niks mis met reclames, wel met extra betalen voor TV programma's als je ze reclamevrij wil zien.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

ViveLaFrance schreef:Oke...
Ja, dat onmogelijk maken van skippen van reclames zou eigenlijk al in 2015 ingevoerd zijn, maar tot nu toe heb ik er gelukkig weinig van gemerkt. Veel interactieve digitale ontvangers zijn er in principe al geschikt voor. Maar gelukkig is het nog niet ingevoerd.
Edit: Nu ik er op google kom ik het eigenlijk niet meer tegen, behalve oude berichten...
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:
Jurjen schreef:Haha televisie. Met reclames enzo. Veel plezier.
Niks mis met reclames, wel met extra betalen voor TV programma's als je ze reclamevrij wil zien.
Ik ben juist voor het betalen voor programma's wanneer ik ze zonder reclame wil zien. Die dingen worden ook niet voor gratis geld gemaakt.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:Daar stoor ik me niet aan, overal is reclame. Overigens doe jij net alsof TV ouderwets is, maar genoeg TV-aanbieders hebben de mogelijkheid om de reclame te skippen ;)
Zonder opnemen of on demand optie? Onzin. Dan zou iedereen op een ander moment in de film zijn. Net als, oh ja, on demand.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:
HondArd schreef:
Jurjen schreef:Haha televisie. Met reclames enzo. Veel plezier.
Niks mis met reclames, wel met extra betalen voor TV programma's als je ze reclamevrij wil zien.
Ik ben juist voor het betalen voor programma's wanneer ik ze zonder reclame wil zien. Die dingen worden ook niet voor gratis geld gemaakt.
Ieder zijn meug, laten we het daar maar op houden.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie