Top Gear Top Topic

Vermaak voor oog en oor
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

Het schijnt dat het salaris voor de eerste maand al onderweg is.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

Best wel balen dat ze niet naar Netflix zijn gegaan. Ik heb er weinig zin om nog een abonnement ergens op te nemen. Hopelijk komt er een gemakkelijke betaaloptie.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door WizardOfOss »

Ik heb geen Netflix, dus voor mij maakt het sowieso geen bal uit. Ik zie op Amazon.de dat Prime Instant Video €49 per jaar zou kosten, dat is an sich te overzien. Bij losse series of afleveringen daarvan wordt het echter al snel een prijzig grapje.

Het wordt er allemaal niet overzichtelijker op....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Ik las al van meerdere mensen met Netflix dat ze balen. Dat geeft echter ook wel aan dat Netflix het drietal niet nodig heeft en Amazon Video wel. Zo gauw dat het concreet wordt, zal ik er eens over nadenken.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

Ja Netflix is bij ons best groot, zit ook standaard in mijn/veel tv's Amazon is in NL nog piepklein.
Amazon verkoopt hier enkel ebooks.
Jammer dat ze idd niet bij netflix komen, toch weer illegaal dan.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

Is het überhaupt mogelijk om Amazon Video in NL aan te schaffen of te bekijken zonder proxy?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door WizardOfOss »

Da's een goeie. Ik zie het zo nergens staan, maar als ik een gratis aflevering probeer te kijken krijg ik inderdaad een melding dat die om geografische licentieredenen niet beschikbaar is. Jammer de eerste twee W's van WWW nog altijd niet zijn doorgedrongen in de entertainmentwereld...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Op Autoblog waren ze daar ook nog niet uit. Ik las dat Amazon een link met HBO heeft. Misschien dat het via dat kanaal in Nederland komt? Die begrenzing loop ik vaker tegen aan. Ook als je legaal, digitaal muziek wilt kopen via Amazon.de of Amazon.co.uk.
Achterlijk.
De nieuwe president van Europa wil dat weer op de agenda zetten. Zou een goede zaak zijn.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Mooi voor de TG-mannen :thumbup: Slim gedaan van Amazon, een abo zou ik echter nooit nemen. Ik heb het niet zo op met aanbieders als HBO en Netflix. Als ik vrienden mag geloven is het best handig, maar komt het regelmatig voor dat bepaalde series op den duur gewoon op TV worden uitgezonden. En daar betaal je dan voor :wave: Voor live sport wil ik nog wel betalen, een Champions League-wedstrijd is op de dag zelf leuk om te zien en een mooi duel tijdens Roland Garros hoef ik niet in de herfst pas te zien, maar voor series en films betaal ik geen cent extra.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

ViveLaFrance schreef:Mooi voor de TG-mannen :thumbup: Slim gedaan van Amazon, een abo zou ik echter nooit nemen. Ik heb het niet zo op met aanbieders als HBO en Netflix. Als ik vrienden mag geloven is het best handig, maar komt het regelmatig voor dat bepaalde series op den duur gewoon op TV worden uitgezonden. En daar betaal je dan voor :wave: Voor live sport wil ik nog wel betalen, een Champions League-wedstrijd is op de dag zelf leuk om te zien en een mooi duel tijdens Roland Garros hoef ik niet in de herfst pas te zien, maar voor series en films betaal ik geen cent extra.
Haha televisie. Met reclames enzo. Veel plezier.
Plaats reactie