Top Gear Top Topic

Vermaak voor oog en oor
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Leeuw schreef:Ja, dat onmogelijk maken van skippen van reclames zou eigenlijk al in 2015 ingevoerd zijn, maar tot nu toe heb ik er gelukkig weinig van gemerkt. Veel interactieve digitale ontvangers zijn er in principe al geschikt voor. Maar gelukkig is het nog niet ingevoerd.
Edit: Nu ik er op google kom ik het eigenlijk niet meer tegen, behalve oude berichten...
Zal ook wel loslopen, want tegenwoordig met alle laptops en smartphones krijgen mensen via meerdere kanalen reclame binnen. Ik vraag me ook sterk af of een meerderheid van mensen zich ergert aan reclame.
Jurjen schreef:Dan zou iedereen op een ander moment in de film zijn. Net als, oh ja, on demand.
Hoe bedoel je? Je kunt toch plannen om iets samen te kijken ;)

Bij KPN On Demand betaal je alleen extra als jij dat wilt, eigen keuze. NetFlix houdt rekening met het aantal apparaten waarop je iets kijkt als ik een bevriend stel mag geloven. Van deze Apple-achtige voorwaarden krijg ik jeuk.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

Ik bedoel dat je buurman dan bij minuut 40 van de film is en jij op 35 aangezien je 5 min pauze gehad hebt.

Netflix boeit het geen reet op hoeveel apparaten je kijkt. Hoe meer hoe beter. Ik kijk netflix op: Laptop, on demand kastje, Telefoon en Tablet. (Macbook, Apple TV, iPhone en iPad). Mijn vriendin kijk op haar Android spullen. Het boeit ze alleen als je op meerder apparaten tegelijk kijkt, aangezien het een persoonlijk lidmaatschap is. Gelukkig is dat ook met een paar euro extra te verhelpen.

Maargoed, als je nou gewoon een proefabbootje neemt kan je nog eens gefundeerd je mening geven over dit soort dingen.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:Ik bedoel dat je buurman dan bij minuut 40 van de film is en jij op 35 aangezien je 5 min pauze gehad hebt.
Dat is volgens mij alleen het geval als die buurman de reclame niet kan skippen en jij wel of andersom. Oplossing: gewoon sociaal doen en naar dezelfde TV kijken ;)
Jurjen schreef:Netflix boeit het geen reet op hoeveel apparaten je kijkt. Hoe meer hoe beter....(....)....Het boeit ze alleen als je op meerder apparaten tegelijk kijkt
Juist, daar stelt hun boekhouder eisen aan:

"Met het goedkoopste Netflix abonnement kunnen gebruikers op maximaal 2 apparaten tegelijkertijd een stream bekijken. Je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd een film op je TV en op je smartphone draaien. Wie hier niet genoeg aan heeft neemt het duurdere abonnement. Hiermee kun je op maximaal 4 apparaten tegelijkertijd een stream bekijken."
Jurjen schreef:...aangezien het een persoonlijk lidmaatschap is. Gelukkig is dat ook met een paar euro extra te verhelpen.
Gelukkig? Jij betaalt wel erg graag hè voor triviale zaken :puh: Een vast bedrag per huishouden zou toch veel eerlijker zijn? Jij betaalt bijvoorbeeld dus extra als jij op je laptop en jouw vriendin op haar smartphone naar dezelfde serie kijkt. Mag ik dat absurd vinden? :oops:
Jurjen schreef:Maargoed, als je nou gewoon een proefabbootje neemt kan je nog eens gefundeerd je mening geven over dit soort dingen.
Sorry hoor, maar dit vind ik een typische reactie van een Apple-fanaat. Jij niet hebben? Jij geen mening! Zoals ik al zei ken ik NetFlix via anderen en die zijn redelijk verdeeld in hun meningen. Wat ik ervan begrijp is NetFlix ideaal voor de veelgebruiker die graag direct de nieuwste series/films wil zien, maar daar kijk ik sowieso te weinig TV voor. En als er dan eens een mooie serie verschijnt wacht ik wel een paar maanden :wave:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Jurjen »

Apple fanaat gaat wel weer ver hoor. Overigens heeft het weinig met Apple of Netflix te maken dat het wel fijn is als je je mening baseert op iets wat je meegemaakt hebt, ipv wat vage hearsay.

Natuurlijk betaal ik niet graag voor triviale zaken, maar wel voor logische zaken. Overigens klopt je voorbeeld niet. Ik en mijn vriendin kunnen tegelijk kijken met het goedkoopste abonnement.

Je wilt duidelijk mijn demand tv argument niet begrijpen, dus die laten we maar even zitten.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door HondArd »

Naar aanleiding van een goed gesprek met mijn broer over Netflix er eens mijn licht over laten schijnen. Hij heeft sinds kort een abonnement wat hij vooral gebruikt om films te kijken, hij en zijn vriendin kochten elke maand een DVD die ze hooguit 1 á 2 keer keken en daarna was het over. Dan is een veredelde videotheek á lá Netflix best ideaal en goedkoper. Dus ik ging eens inventariseren welke films ik ooit nog eens wil zien en of deze in de database van Netflix stond..... niet dus.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

Voor films is Netflix niet zo interessant, behoorlijk oud. Ik heb pas een film (Kingsmen) gehuurd bij ziggo, niet heel goedkoop met 5,99 maar erg goed van kwaliteit.
Voor series is het op zich wel leuk, maar niet alle series zijn weer bij netflix te zien maar bij bijv. HBO of weer een ander. Wat een gekloot.

Ik betaal op dit moment wel graag 10,- voor Spotify, daar is gewoon vrijwel alles te beluisteren. Spotify heeft ook zijn nadelen, maar niet veel.
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Jurjen schreef:...wat vage hearsay.
Allerminst vaag. Ik spreek die mensen wekelijks en ze verdiepen zich enorm in gadgets. Eén daarvan is zelfs zeer actief voor Tweakers en heeft een gezonde dosis kritisch vermogen.
Jurjen schreef:Ik en mijn vriendin kunnen tegelijk kijken met het goedkoopste abonnement.
Waarom dan het persoonlijk abonnement zoals NetFlix hanteert? Of betaal je daar meer voor, zoals je eerder zei, om er een soort huishoudelijk abonnement van te maken? Ik vind het niet bepaald klantgericht. Ze richten zich te veel op het individu. Hoewel dit steeds vaker voorkomt. De ANWB focust zich ook meer op persoonsgebonden service. Onder de noemer "wij denken met de klant mee", maar het graait natuurlijk makkelijker.
Jurjen schreef:Je wilt duidelijk mijn demand tv argument niet begrijpen, dus die laten we maar even zitten.
Ik wil je best begrijpen, maar ik begrijp het simpelweg niet ;) Kwam op mij vaag over.
HondArd schreef:Dan is een veredelde videotheek á lá Netflix best ideaal en goedkoper. Dus ik ging eens inventariseren welke films ik ooit nog eens wil zien en of deze in de database van Netflix stond..... niet dus.
Grappig. Exact hetzelfde zei een trainingsmaatje gisteren ook. Hij vond het aanbod enorm, maar niks bijzonders en, zoals Tom al zei, inderdaad oud. Zo keek hij via NetFlix naar 'The Silence of the Lambs'. Alsof deze film niet minstens 5x per jaar op TV komt :lol: Gelukkig had hij een proefabo :clown:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Martin »

Morgen dan een nieuwe aflevering van het vernieuwde Top Gear met Chris Evans en consorten. Overigens gelijk met de Indy 500, dus ik ga voor de herhaling op maandag.
Stap eens op de fiets
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door ViveLaFrance »

Klopt het dat 'Joey' uit Friends ook meedoet? :lol:

Laatst Fifth Gear weer eens gezien en opzich is daar weinig mis mee. Het presentatieteam vormt een leuk trio. Zij doen iets wat TG nooit deed namelijk alle aspecten van auto's behandelen :)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Top Gear Top Topic

Bericht door Leeuw »

Ben wel benieuwd, TG was eigenlijk al een jaartje of 2 niet zo goed meer.
Plaats reactie