Het grote televisietopic

Vermaak voor oog en oor
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door weer een forummer »

Big Boys heeft wel iets weg van ZGAN. Leuk en pretentieloos.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Nou, inmiddels van beide programma's ook de tweede aflevering gezien, en om een lang verhaal kort te maken: de eerste indruk blijft volkomen overeind. Big Boys blijft oppervlakkig maar met enthousiasme gemaakt vertier, AutoVisie blijft slap en bij vlagen ronduit irritant gelul. Zelfs Maarten van Rossum wist het deze keer niet te redden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het grote televisietopic

Bericht door ViveLaFrance »

Ze hadden beter MvR een eigen show kunnen geven. Met zijn historische benadering zou het programma nog een beetje niveau gehad kunnen hebben. Toegegeven, zoals het nu is, past het uitstekend bij de Televaag.
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

Nooit gedacht dat ik Maarten het leukste item vind. Ik heb vooral het idee dat Eddy niet klopt in de show, hij heeft een erg sterke mening maar weet niet genoeg van auto's.

PS. Kijken we ook niet naar een d-type die stug e-type genoemd wordt bij de ikonen?
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Mee eens, Eddy roept wel een hoop maar ik heb nog geen moment de indruk gehad dat hij ook maar iets met auto's heeft. Bij Werner krijg ik juist het idee dat hij geforceerd "scherpe" uitspraken doet, daar een beetje in meegesleept wordt.

Wat betreft die Jaguar, volgens mij is het wel een E-type, maar inderdaad niet bepaald de meest kenmerkende uitvoering. Sowieso vind ik dat een vrij onzinnig onderdeel, aangezien de meeste gasten tot nu toe blijkbaar geen idee hebben wat het woord "iconisch" betekent.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Leeuw »

WizardOfOss schreef:Mee eens, Eddy roept wel een hoop maar ik heb nog geen moment de indruk gehad dat hij ook maar iets met auto's heeft. Bij Werner krijg ik juist het idee dat hij geforceerd "scherpe" uitspraken doet, daar een beetje in meegesleept wordt.

Wat betreft die Jaguar, volgens mij is het wel een E-type, maar inderdaad niet bepaald de meest kenmerkende uitvoering. Sowieso vind ik dat een vrij onzinnig onderdeel, aangezien de meeste gasten tot nu toe blijkbaar geen idee hebben wat het woord "iconisch" betekent.
Ja ik ken Werner niet, maar ik heb wel het idee dat hij een beetje populaire dingen roept (vooral over elektrische auto's) terwijl hij in zijn tekst veel genuanceerder is, maar goed een opmerking is kort en een stuk tekst kan lang zijn, lastig.

En het iconen verhaal is op zich wel leuk, maar het blijft zo oppervlakkig. Rob had een punt dat de E30 wel een iconische M3 is en bijv. een E90 M3 niet, maar daar wordt dan niet genoeg op ingegaan, en daar zit het verschil tussen een oppervlakkig programma en iets voor liefhebbers.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Vanavond Rush op TV, om 20u op RTL 7.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het grote televisietopic

Bericht door HondArd »

Bedankt voor de tip :thumbup:
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Het grote televisietopic

Bericht door Jurjen »

Voor de rest staat 'ie ook gewoon op Netflix ;)
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Netflix? Wa's dah? ;)

Ik ben weer heel ouderwets terug op analoge TV. En heb afgelopen week voor het eerst sinds m'n vakantie dat ding überhaupt weer eens aan gehad. En juist de dingen die ik wel interessant vind (maar toch altijd vergeet) zijn niet op Netflix te vinden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie