Het grote televisietopic

Vermaak voor oog en oor
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het grote televisietopic

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:
ViveLaFrance schreef:
WizardOfOss schreef:Even los van het fastfood-aspect, dat is toch wel de kern van Netflix? Films en series?
Wie zegt van niet dan? :puh:
Een extra setje quote-tags had dat wellicht duidelijker gemaakt, maar ik zocht eerder bevestiging daarvan van Jurjen :)
Dacht ik al. Het quoten van mij kwam inderdaad vreemd over ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Het grote televisietopic

Bericht door HondArd »

ViveLaFrance schreef:Ik zeg niet dat mensen slechts één ding kunnen, natuurlijk niet, maar men slaat tegenwoordig erg door, omdat om een bepaalde reden (astronaut/cabaretier zijn, als homo in elkaar geslagen worden) mensen bekend zijn en ineens totaal andere dingen zouden kunnen. Anders gezegd, het Halina Reijn-virus lijkt erg besmettelijk :clown:
Dat virus bestaat al veel langer maar dan onder een andere naam, het Daphne Deckers virus. Een vrouw die voor haar werk enkel mooi hoefde te zijn, trouwde met tennisser en HOPPA! DE "expert" op moedergebied baarde niet alleen een paar koters, maar ook een paar boekjes over het moeder zijn :lol:
"The closest to reality car that money can buy"
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Het grote televisietopic

Bericht door ViveLaFrance »

Ja, Daphne gaf het slechte voorbeeld. Haar filmrol heeft ze indirect te danken aan Krajicek, want ze is gecast, terwijl ze in de spelersbox zat. Persoonlijk vind ik haar niet mooi en de benaming 'Bondgirl' heb ik nooit begrepen, want volgens mij is ze niet in bed beland met Bond. Toch wel een eis lijkt me :puh:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door nvdw »

Niet alle Bondgirls belanden in bed met Bond. Maar Daphne D. had ook niet meer dan een bijrol in Tomorrow Never Dies.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Het grote televisietopic

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, Bond-girl of niet, ze sprak haar tekst toch wel heel netjes uit. De hele zin :lol:

Overigens lag het volgens mij ook meer aan de Nederlandse media, na de glansrol van Famke Janssen in GoldenEye vonden zij het toch wel heel wat dat er nu alweer een Nederlandse meedeed. Dat het een onbeduidend rolletje was, boeiend. De credits geven ook duidelijk het verschil aan: hoewel dit haar eerste grote rol was stond Famke als 4e genoemd, direct na Bond, de schurk en de echte Bond-girl. Daphne daarentegen is pas terug te vinden ergens diep in de grijze middenmoot, nota bene als naamloze "PR lady".

Maar of dat haar nu zoveel erger maakt dan de gemiddelde BN'er? Je hoeft nu eenmaal niet zoveel te kunnen om beroemd te zijn, hoewel dat tegenwoordig wel extreme vormen lijkt aan te nemen is dat iets van alle tijden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Plaats reactie