Autobladen en -sites zijn LUI. Allemaal

Bespreek hier artikels uit de tijdschriften
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Autobladen en -sites zijn LUI. Allemaal

Bericht door nvdw »

Moet je dit zien.

Opel heeft een persberichtje uit doen gaan over de Corsa Ecoflex omdat die nu weer een paar gram minder CO2 uitstoot. Allemaal niks bijzonders maar dit soort nieuws is goud waard in de magere dagen zo pal na een grote beurs. Het bijgeleverde plaatje is gewoon uit het archief getrokken - Opel gaat natuurlijk geen dure fotoshoot aan dit soort nieuws besteden. Jammer alleen dat de stagiair die dit klusje kreeg de oude Corsa heeft gekozen, blijkbaar is de facelift hem ontgaan.

Perssite van Opel.

Afbeelding

Nu zou je denken: dit valt toch wel op. Zelf even het goede fotootje uit je eigen databeest trekken, klaar, en desnoods even melden aan Opel dat de persdienst een foutje heeft gemaakt. Maar nee. Zie onder. Dit zijn Autovisie, Autoweek, Autoblog en Autokopen en zo zijn er ongetwijfeld nog wel een paar...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Autobladen en -sites zijn LUI. Allemaal

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, typisch staaltje hedendaagse journalistiek. Was er een tijdje geleden ook niet een gevalletje grootschalige fraude bij een of andere journalistiek-opleiding?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Autobladen en -sites zijn LUI. Allemaal

Bericht door ViveLaFrance »

Inderdaad, dit gebeurt zo vaak.
AB heeft inmiddels een gefacelifte Corsa in het bericht gezet, jeeeehhhhh :pompom:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Autobladen en -sites zijn LUI. Allemaal

Bericht door Leeuw »

Guttegut. Ik kwam pas ook zoiets tegen. Ook zo'n bericht en ik dacht die foto klopt niet. Ik dacht dat het dan aan die site/tijdschrift lag maar het is dus vaak meuk van de importeur.
Plaats reactie