Youngtimer magazine

Bespreek hier artikels uit de tijdschriften
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Leeuw »

Klinkt wel leuk om te lezen, ik heb hem nog steeds niet gehaald.
Gebruikersavatar
Michele
.
.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 feb 2010, 19:42
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Michele »

Heb het net in handen gehad bij de sigarenboer, maar vond het echt helemaal niks. € 4,25 voor een stapel A3-tje met een nietje er door heen vind ik veel te veel geld. Te dun, goedkoop papier, te simpel gemaakt en geen echt interessante auto's er in. Ongetwijfeld is er een youngtimer scene in NL, maar ben bang dat die al Klassiek & Techniek, AV, La Strada, Duitse Auto Magazine of Autoweek lezen. Niet dat ik met een eigen blad op stapel de boel wil afkraken, maar ik twijfel aan het bestaan van een doelgroep voor dit blad.
Choose life, drive Maserati!
http://www.chicanemagazine.nl
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Leeuw »

Ja de eerste indruk moet goed zijn, het idee is wel leuk maar uitvoering moet wel in orde zijn.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Youngtimer magazine

Bericht door HondArd »

Wat de één niet interessant vind kan de ander wel vinden, de liefhebbers van de speciale modellen uit het (niet zo verre) verleden komen elders al aan hun trekken. Maar er is ook een (grote) groep die de normale modellen aansprekender vindt, en die komt nog niet voldoende aan hun trekken vind ik. Je kan als autoblad niet allemaal in dezelfde vijver vissen? De uitvoering was voor een eerste editie wel een beetje knudde, maar dat wat er op de planning staat voor volgende keer zal me denk ik toch doen besluiten om het wel aan te schaffen.
"The closest to reality car that money can buy"
Carlo Abarth
.
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2010, 09:54

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Carlo Abarth »

Om me eerst maar eens voor te stellen: ik ben Carlo te Lintelo en de achternaam zal bij de lezers van het blad al een belletje laten rinkelen.

Als medewerker van het magazine ben ik natuurlijk blij met topics als deze, vooral na een eerste uitgave. Dat de naam Te Lintelo nog al eens voorkwam had alles te maken met het eerste nummer. Door de lange aanlooptijd was de tijd er om veel zelf te doen en waarom dat gunstig is laat zich raden.
Voor de volgende uitgave zijn er al een flink aantal (ervaren) redacteuren actief die ook een passie voor auto's hebben. Om diezelfde reden was er ook wat eigen vervoer te vinden. Uiteraard zal dit ook niet steeds zo zijn en zul je volgende uitgaven gewoon andere auto's zien.
Techniek is een veelgehoord puntje en uiteraard gaan we daarmee aan de gang. Gert te Lintelo is ook oprichter van Klassiek&Techniek dus je kunt je voorstellen dat de interesse in techniek er wel degelijk is.

We zijn met veel plezier bezig met de volgende uitgave die voor de Youngtimer-liefhebber weer vol leuks staat.
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Martin »

welkom, Carlo :wave:
Heb je de Alfa 155 nog?
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Youngtimer magazine

Bericht door HondArd »

Hoi Carlo :wave: ,

ik vind het altijd leuk als er mensen die er dirct bij betrokken zijn zich op een forum laten horen, en ik hoop dat het blad een blijvertje wordt in de schappen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Youngtimer magazine

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Hoi Carlo :wave: ,

ik vind het altijd leuk als er mensen die er dirct bij betrokken zijn zich op een forum laten horen, en ik hoop dat het blad een blijvertje wordt in de schappen.
+1

En daar wil ik dan nog aan toevoegen dat ik hoop dat Carlo ook een blijvertje wordt hier op het forum. Van harte welkom in ieder geval!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Leeuw »

Dag Carlo, Leuk dat je je geregistreerd hebt en even het één en ander wil toelichten.

Als je een artikel met link wilt plaatsen kan dat in bijv. rijtesttopic.

En als de frontpage klaar en geintegreerd is, kunnen daar ook -vooralsnog gratis-"reclame" artikelen geplaatst worden.
Carlo Abarth
.
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2010, 09:54

Re: Youngtimer magazine

Bericht door Carlo Abarth »

Ik voel me gelijk welkom hier! 8-)

We doen ons best er een leuk en afwisselend magazine van te maken. Ik zal zeker hier op het forum rondsnuffelen en zo nu en dan wat posten! Gezellig!
Plaats reactie