Auto Motor Youngtimer

Bespreek hier artikels uit de tijdschriften
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Auto Motor Youngtimer

Bericht door nvdw »

Is er plaats voor NOG een magazine over youngtimers? De uitgever van Auto Motor Klassiek dacht van wel en daarom hebben we vanaf februari 2012 het magazine Auto Motor Youngtimer. Zie http://www.amyoungtimer.nl/

Opvallende namen in de redactielijst, voornamelijk die van youngtimerdealer Marco Hof; die levert nu voornamelijk bijdragen aan Youngtimer Magazine.

Oh, en Joëls Alfa 155 staat al op de site!
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
AvdB
.
.
Berichten: 387
Lid geworden op: 16 sep 2011, 20:44
Locatie: Kartonnen doos langs de kant van de weg, soms hier soms daar

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door AvdB »

Ben benieuwd. Youngtimer Magazine was wel leuk, maar ze dwalen een beetje af van de echte youngtimers naar ordinaire tweedehandsjes..........

Zag dat in de redactie ook Marc Klaver (aw) en good-old Leo de L........Haas.

Zal het eerste nummer wel kopen om te kijken wat het is.
Do epic shit, how hard can that be??
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door nvdw »

Nummer 1 ligt nu in de winkel.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door nvdw »

Zo, heb hem vandaag even binnengehaald. Als ik kritiek zou moeten geven, dan is het op de fotografie. Nu zitten er wel reportages in waar dat goed voor elkaar is, maar er zijn er ook bij waar het allemaal zo standaard 'driekwart van voren, driekwart van achteren' is... dat vind ik ook het grootste kritiekpunt van Youngtimer Magazine.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door HondArd »

Ik zag het blad afgelopen dinsdag ergens liggen, en moest erg goed kijken of ik toevallig niet de nieuwe Youngtimer magazine in handen hadden. Allebei de bladen hadden namelijk een Mercedes groot op de voorkant staan. Ja, dat maakt het onderscheid uiteraard niet makkelijker.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door WizardOfOss »

HondArd schreef:Ik zag het blad afgelopen dinsdag ergens liggen, en moest erg goed kijken of ik toevallig niet de nieuwe Youngtimer magazine in handen hadden. Allebei de bladen hadden namelijk een Mercedes groot op de voorkant staan. Ja, dat maakt het onderscheid uiteraard niet makkelijker.
Kan erger, een tijdje geleden stonden America Magazine en Meridian Travel tegelijkertijd met exact dezelfde foto op de cover in de schappen. Ik kan zo snel geen betere plaatjes vinden, maar de verwarring zal duidelijk zijn:

Afbeelding Afbeelding

Maar terug naar de autobladen, heb het blad laatst ook even doorgebladerd, maar heel erg boeiend leek het me niet. Overigens lijkt ook Youngtimer Magazine z'n beste tijd alweer te hebben gehad, heb de laatste paar edities toch aan me voorbij laten gaan.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Auto Motor Youngtimer

Bericht door HondArd »

Dat van die reisbladen is echt heel bizar.

Ik heb het blad doorgebladerd, maar buiten een artikel over de CBX stond er niet veel in wat mij in meteen boeide om het blad aan te schaffen. Maar ik geloof wel dat er een markt is voor deze categorie auto's en motoren. Mits ze maar erg breed kijken, en ook de zelfsleutelaar aan bod laten komen. Youngtimers zijn vaak heel geschikt om er zelf mee aan de gang te gaan.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie