AutoWeek

Bespreek hier artikels uit de tijdschriften
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoWeek

Bericht door ViveLaFrance »

WizardOfOss schreef:Nu is m'n account geblokkeerd
Ik doe gezellig met je mee ;) Sinds vandaag is mijn account, zonder uitleg, ook geblokkeerd. Zeer waarschijnlijk komt het door mijn reactie onder het artikel over jubilaris Renault 16. Ik benoemde, met een sarcastische ondertoon en gebruik van emoticons, het beperkte blikveld van 'automedium' AW. Zo kun je op de site lezen dat we ook tijdens Pinksteren al jaren in de file staan, maar berichtgeving over het overlijden van Francois Michelin en de 60-jarige Citroën DS, waar een nieuwsmedium als de NOS wel aandacht aan heeft besteed, schijnt niet relevant te zijn voor een website als Au-to-week.

Moedig van je Sander om een nieuw account aan te maken, maar mij zien ze daar niet terug :wave:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoWeek

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, de nieuwsredactie zat nog na te puffen van de stortvloed aan Wörthersee-nieuws. Niet zo vreemd dus dat ze het nu even rustig aan doen :clown:

Maar hé, je mag trollen wat je wilt, je mag de andere bezoekers voor van alles uitmaken, maar van de redactie blijf je af!
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoWeek

Bericht door ViveLaFrance »

:lol:

Het is wel een trieste website aan het worden. Niet omdat ze mij blokkeren, zal me een zorg zijn, maar AW heeft blijkbaar geen enkele wil om de inhoud en sfeer op de site te verbeteren. Ook niet als lezers meedenken. Je kunt inderdaad beter een trol zijn om gedoogd te worden, al zijn alle VAG-boys aldaar ook minstens vier keer geband. Maar ja, die blijven terugkomen, want net als de redactie worden zij opgewonden als ze Leusden op een bord langs de A28 zien staan. En dan ben je snel vriendjes met de AW-redactie :angel:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoWeek

Bericht door WizardOfOss »

Ik ben er ook steeds minder actief, elk draadje loopt toch weer uit op getrol. En eerlijk is eerlijk, dat is niet alleen de vaste VAG-kliek (al begint het negen van de tien keer bij hun), maar een paar anderen kunnen er ook wat van. Helaas een verschijnsel waar meer sites last van hebben, NuJij bijvoorbeeld is ook al geheel overgenomen door trollen, en ook op diverse fora die ik bezoek wordt de sfeer er niet beter op. Veel niet-onderbouwde extreme meningen, en o wee als je het daarmee oneens durft te zijn....

Maar weet je: volgens mij is WEF stiekem gewoon Lennie, en Jurjen is VA :clown:
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: AutoWeek

Bericht door nvdw »

Ik heb afgelopen week het blad weer eens gekocht. Daar kan ik genoeg over haarkloven maar daar heb ik nu geen zin in. Management summary: voor die € 4,65 (!!) die je er inmiddels voor betaalt kun je ook een hoop kattenkorrels kopen.
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoWeek

Bericht door WizardOfOss »

Is het blad inmiddels zo duur?! Heb laatst nog wel een nummer gekocht met die herdruk van de eerste AutoWeek, maar toen totaal niet op de prijs gelet.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: AutoWeek

Bericht door ViveLaFrance »

Dat is geen prijs voor een autoblad om even door te bladeren :bonk:
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: AutoWeek

Bericht door HondArd »

Nu is het altijd gissen naar het inflatie van de afgelopen 25jaar, maar in 1990 kostte een AW los ongeveer €0,88. Er van uitgaande dat de inflatie over de afgelopen 25jaar gemiddeld 3% per jaar was zou de losse verkoopprijs hooguit van een gulden naar een Euroteken omgezet mogen zijn.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: AutoWeek

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, dat hadden ze dat in de gulden-tijd al lang losgelaten, eind jaren '90 was ie volgens mij al over de 3 gulden.
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: AutoWeek

Bericht door Jurjen »

Tja, als de rest van de kosten (brandstof anyone?) zich nou ook eens aan de inflatie hielden.

Het is niet alsof Sanoma en/of TMG nu zo lekker draaien ;)
Plaats reactie