Pagina 2 van 37

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 04 mar 2010, 20:23
door HondArd
Toyota heeft hier gelukkig niet zo'n last van die terugroep-acties tot nu toe, die blijven gewoon in de top meedraaien. Maar verder heel mooi dat de Mégane het zo goed doet, en de positie van Ford doet mij ook deugd 8-)
Vind het toch knap van de Polo om zo hoog te staan. Ik zie ze nauwelijks rijden, en ook niet die incidentele keren dat ik verder weg moet. Staan die soms niet als verkocht geregistreerd op de tereinen van de VW dealers stof te happen of zo?

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 mar 2010, 10:28
door weer een forummer
Daar zeg je wat! Ook ik heb nog geen nieuwe Polo op de weg gezien.

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 mar 2010, 10:34
door #3 Micha
Nee, alleen in Duitsland, jammer, want het is best een geslaagde auto (afgezien van het saaie) :).

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 mar 2010, 10:43
door Leeuw
vreemd, ik heb er al heel wat gezien. Maar ook weer geen honderden.

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 mar 2010, 16:31
door ViveLaFrance
Ik ben al tig Polo's tegengekomen :nopompom:

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 apr 2010, 13:57
door ViveLaFrance
Nederland t/m maart 2010
Nederland maart 2010

De markt in Nederland lijkt zich te herstellen, ook in maart steeg de verkoop van nieuwe auto's.
In de Top 10 van maart stonden 7 compacte auto's. Klein is nog steeds hot in autoland :yes: De Fiat 500 had een uitstekende maand, zal het door de 500C komen? Laten we het hopen, want wat een ontzettend leuk, het-is-lente-wagentje! :D
Kijkend naar de beste nieuwkomers in het eerste kwartaal dan gaat de trofee naar het duo Suzuki Alto/Nissan Pixo. Beide zie ik ook vaak rijden.
Op merkniveau lijkt Infiniti nog niet aan te slaan, slechts 13 auto's in 2010 t.o.v. 18 stuks een jaar eerder. Da's niet de bedoeling :no:

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 07 apr 2010, 14:21
door Jurjen
Zonde dat Infinity niet goed verkoopt. ZALIGE auto's.

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 08 apr 2010, 19:46
door HondArd
Ik denk dat Infiniti last heeft van het feit dat ze niet voor de volle 100% bij de tijd zijn. Misschien wel qua rijgedrag en "premium"gevoel, maar niet op emissievlak. Ze hebben allemaal een F label of hoger en een diesel kun je niet krijgen. Allemaal punten die, voor de zakelijke markt, tegenwoordig best van belang zijn. Plus heel veel keus per model is er ook niet.

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 08 apr 2010, 21:24
door weer een forummer
Daarbij opereert Infiniti ook nog eens op een heel conservatieve markt. Eens een Mercedes (of BMW) is altijd een Mercedes (of BMW). Alleen Audi komt een beetje in de buurt maar die hebben daar ook jaren over gedaan.

Re: Internationale verkoopcijfers

Geplaatst: 08 apr 2010, 23:46
door ViveLaFrance
Infiniti is wel het eerste merk dat profiteert van de samenwerking tussen Renault-Nissan en Daimler. De G krijgt namelijk een 1,8-liter viercilinder van Mercedes onder de kap. Diesels zijn onderweg.