Re: Auto van het Jaar 2014
Geplaatst: 26 jan 2014, 14:27
Op 1 februari wil ik de finaleronde starten, dus mocht je nog willen stemmen, heel graag
AutoforumOnline.nl de site voor autoliefhebbers van alle merken.
https://autoforumonline.nl/
Het gaat uiteraard om de voorbeeldfunctie. Ze bedenken regels voor "het volk", maar staan daar maar al te graag altijd boven.ChrisRenault schreef:Hoeveel hooggeplaatste politici zijn er? En hoeveel burgers?
Passagiersstoel naar voren, klaar.Jurjen schreef:Achterin zitten lezen etc werkt gewoon niet in een C. Daar mis je gewoon breedte op de achterbank.
Dus een GS rijden is een gebaar, maar je laten chaufferen in een S 400 Hybrid die, gezien het formaat van de auto, slechts 10 gram CO2 meer uitstoot dan een GS 450h is geen gebaar?WizardOfOss schreef:Maar daar gaat het niet om. Het gaat puur om het gebaar. En ook met een S Hybrid maak je dat nog niet.
Schiet al een stuk op inderdaad. Volgens mij volstaat een gemiddelde midi-MPV prima als chauffeursauto. Ik zag laatst een item over een Belgische minister die rondgereden werd in een MPV. Oké, het was wel een Ford Galaxy...HondArd schreef:Passagiersstoel naar voren, klaar.Jurjen schreef:Achterin zitten lezen etc werkt gewoon niet in een C. Daar mis je gewoon breedte op de achterbank.
Een S klasse, ook een hybride, blijft een S-klasse. Dan is een GS toch een stap terug.ChrisRenault schreef:Dus een GS rijden is een gebaar, maar je laten chaufferen in een S 400 Hybrid die, gezien het formaat van de auto, slechts 10 gram CO2 meer uitstoot dan een GS 450h is geen gebaar?
Sterker nog, een tijdje geleden beweerde je nog dat een Megane prima geschikt was als chauffeursauto, en dat al die extra ruime auto's volslagen onzin waren. Dus inderdaad, geen ook geen GS voor de ministers, maar gewoon een C-segmenter.ChrisRenault schreef:Schiet al een stuk op inderdaad. Volgens mij volstaat een gemiddelde midi-MPV prima als chauffeursauto. Ik zag laatst een item over een Belgische minister die rondgereden werd in een MPV. Oké, het was wel een Ford Galaxy...
Maken we er een E 300 Hybrid van, want een Japanse auto rijden als Bundeskanzlerin is natuurlijk niet het goede voorbeeld geven. Bovendien is de Benz schoner en zuiniger dan de GS 300h.WizardOfOss schreef:Een S klasse, ook een hybride, blijft een S-klasse. Dan is een GS toch een stap terug.ChrisRenault schreef:Dus een GS rijden is een gebaar, maar je laten chaufferen in een S 400 Hybrid die, gezien het formaat van de auto, slechts 10 gram CO2 meer uitstoot dan een GS 450h is geen gebaar?
Uitstekend plan! Als studentchauffeur heb ik gezien dat het prima kan.WizardOfOss schreef:Sterker nog, een tijdje geleden beweerde je nog dat een Megane prima geschikt was als chauffeursauto, en dat al die extra ruime auto's volslagen onzin waren. Dus inderdaad, geen ook geen GS voor de ministers, maar gewoon een C-segmenter.